هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران در این ایام قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد نجات فضای سبز مشهد با آب خاکستری | فضای سبز یاری‌گر منابع آبی آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از اسراف برق در محله پورسینای مشهد + پاسخ برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمایت از برخی اصناف همزمان با شیوع کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۴۰۷
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
حمایت از برخی اصناف همزمان با شیوع کرونا در مشهد
بازار روزها و نمایشگاه عرضه مستقیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز با تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و هتل‌ها مساعدت خواهند کرد.

وی در خصوص حمایت از برخی اصناف در زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: در ستاد تسهیل در خصوص مشکلاتی که عمدتا برای تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و هتل‌ها اتفاق افتاده و بیشتر در خصوص هزینه‌های جاری واحد‌های صنفی مانند تامین اجتماعی، حقوق کارگر و خدمات جانبی همچون آب، برق و گاز است که بسیار مشکل دارند، صحبت شد.

وی افزود: در این ستاد مقرر شد تا سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز مساعدت داشته باشند. تصمیم‌هایی گرفته شد که بیمه تامین اجتماعی به صورت اقساط بوده و بخشی دریافت و مابقی به بعد موکول شود. امیدواریم این موارد ابلاغ شود تا کمکی به این بخش‌ها باشد.

بنانژاد ادامه داد: در صنوف دیگر نیز رکودی داریم که مشکل‌ساز می‌شود، اما زمان بحرانی است و باید آن را رد کنیم. همه واحد‌های صنفی نیز در حال فرهنگ‌سازی و کمک به مردم هستند.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: فعلا این موارد برای واحد‌های دیگر نیست و تنها برای واحد‌هایی که در حوزه گردشگری فعال هستند و مشکلاتی برای آن‌ها پیش آمده، خواهد بود.

وی در خصوص تعطیلی بازار روزها، گفت: بازار روز‌ها و نمایشگاه عرضه مستقیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند که برخی از این بازار روز‌ها در مکان‌هایی هستند که خاکی بوده و آلودگی دارد، بنابراین صلاح نیست که فعالیت کنند، اگر شرایط عادی‌تر شود، ممکن است دوباره راه‌اندازی شوند. فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری در بازار نیز عملا مشتری ندارند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->