صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دفتر هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد در افغانستان (اوچا) می‌گوید که برای رسیدگی به زلزله‌زدگان هرات ۱۷۳ میلیون دلار نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد در افغانستان (اوچا) می‌گوید که در طرح بازبینی‌شده خود برای رسیدگی به زلزله‌زدگان هرات گفته است که نهاد‌های امدادرسان این مقدار بودجه را تا ماه مارچ سال ۲۰۲۴ میلادی نیاز دارند.

براساس آخرین ارزیابی‌ها این نهاد، زمین‌لرزه‌های پی هم ۴۸ هزار و ۳۴۷ خانواده را در ۳۸۲ روستای ولایت هرات به‌صورت مستقیم تحت تأثیر قرار داده است.

زمین‌لرزه‌های پی هم به روستا‌های شهرستان‌های انجیل، کشک، زنده‌جان، گلران، گذره، غوریان، کرخ و کوهستان ولایت هرات آسیب رسانده است.

اوچا افزوده است که شهرستان‌های انجیل و زنده‌جان بیشترین آسیب را در این زمین‌لرزه‌ها متحمل شده‌اند و تقریبا یک سوم کل آسیب‌دیدگان در انجیل و اکثریت خانه‌های ویران‌شده در زنده‌جان قرار دارند.

در این اعلامیه آمده است که با نزدیک‌شدن فصل زمستان، خانواده‌ها در مناطق زلزله‌زده به سرپناه، لباس‌های زمستانی، پتو‌های گرم و لوازم گرمایشی، غذا، خدمات بهداشتی، آب آشامیدنی و کمک‌های نقدی نیاز دارند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.