صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس گفت: دومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه شهرداری مشهد در بوستان نیلوفر آبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در افتتاحیه مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه اظهار کرد: این مرکز به‌عنوان دومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه شهرداری مشهد با مساحتی بالغ بر ۴۲۵ مترمربع و اعتبار ۴میلیارد تومان در بوستان نیلوفر آبی در اندیشه ۶۸، شهرداری منطقه ۱۰ به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این مجموعه با فضا‌هایی همچون گلخانه تخصصی گل و گیاه، دمنوش‌سرا، اتاق مشاوره و آموزش و فضای باغچه‌های آموزشی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

یعقوبی اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های تخصصی در خصوص گیاه‌پزشکی، نگهداری گل و گیاه آپارتمانی، نحوه تغذیه گیاهان و تیمار‌های به‌زراعی از جمله خدماتی است که همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها ۱۶ تا ۲۲ در این مرکز به شهروندان ارائه می‌شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدمقدس افزود: همچنین مشاوره و راهنمایی شهروندان در خصوص سامانه‌های فضای سبز شهری همچون درخواست کاشت نهال، مشاوره امدادگیاه، درخواست ارسال اکیپ تخصصی امدادگیاه، نحوه فعالیت کمیسیون ماده۷، فروش گل و گیاه آپارتمانی، تعویض خاک گلدان، فروش سموم و کود‌های شیمیایی در این مرکز انجام می‌گیرد.

یعقوبی یادآور شد: اولین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان وفا واقع در منطقه ۹ در سال ۱۴۰۰ احداث و به بهره‌برداری رسیده است و سومین مرکز نیز در بوستان بهشت واقع در منطقه ۴ با اعتبار بالغ بر ۶.۵میلیارد تومان در حال اجراست که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.