صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری مشهد گفت: خدمات مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان نیلوفر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

حسین مختاری در حاشیه افتتاحیه مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در بوستان نیلوفر در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: در سال ١۴٠٠ اولین کلینیک گل و گیاه در بوستان وفا راه‌اندازی شد تا بتوانیم به نوعی خدمات اجتماعی به شهروندان ارائه دهیم. امروز شاهد افتتاح دومین کلینیک در بوستان نیلوفر آبی هستیم. در کلینیک‌های ما که شامل چند بخش است شهروندانی که در زمینه گل و گیاه‌های آپارتمانی و بیرون از منزل مشکلاتی داشتند، می‌توانند به این کلینیک‌های گل و گیاه مراجعه کنند.

وی افزود: خدمات ما شامل ارائه توسعه‌های باغبانی، گیاه پزشکی، نحوه نگهداری، احیا، خاک، سم‌پاشی و... است که این خدمات به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. همچنین فروش گل و گیاه با قیمت مناسب در بخش دیگری از این کلینیک وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: در کنار کلینیک بوستان نیلوفر آبی فضای دمنوش‌سرا و کافی‌شاپ را نیز راه‌اندازی کردیم که به صورت باشگاه عمل می‌کند و کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند در این مکان به تبادل تجربیات خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده سومین کلینیک را در پارک بهشت راه‌اندازی خواهیم کرد، تأکید کرد: هدف ما این است که هر کلینیک دو منطقه را پوشش دهد و اگر بازخورد خوبی داشته باشیم تعداد این کلینیک‌ها را افزایش خواهیم داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.