صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین جلسه هماهنگی و گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی دانش آموزان مدارس مشهد برگزار شد.

مدیر کل اجتماعی استانداری خراسان رضوی درگفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص برگزاری اولین جلسه هماهنگی و گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی دانش آموزان مدارس مشهد اظهار کرد: راه اندازی هیئات دانش آموزی اتفاق ویژه‌ای است که امروز در آموزش و پرورش خراسان رضوی شاهد آن بودیم، ۱۳ کمیته ذیل هیئات دانش آموزی قرار است بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی مدارس را مدیریت کنند.

دخانی بیان کرد:نقطه مزیت جریان هیئات مذهبی، مردمی بودن آن است که مدیریت آن با خود دانش اموزان است و در این مسئولیت اجتماعی نقش آفرینی میکنندو آغاز این جریان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در سطح مدارس خواهد بود.

شورای هیئات مذهبی مشهد در کنار دانش آموزان هستند

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد نیز در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: اولین بار است که این اتفاق مثبت در مشهد رقم خورد و همایش هیئات دانش آموزی به همت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات برگزار شد.

محمد رضا صفایی با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی مشهد در کنار دانش اموزان هستند تا بتوانند این هیئت را به سازماندهی خوبی برسانندگفت:قطعا این اتفاق مورد عنایت امام رضا قرار خواهد گرفت و میتوانیم از این هیئات دانش اموزی در اینده در هیئات بزرگسالان استفاده کنیم.

به هیئت علاقه مندم

یک عضو هیئت دانش آموزی شرکت کننده در این مراسم میگوید: ۱۳ ساله هستم و مسئول هیئت مذهبی حضرت زهرا در مدرسه راه علم ناحیه ۶ آموزش و پرورش هستم به هیئت علاقه زیادی دارم و، چون خودم هیئت مسجد را میروم تصمیم گرفتم برای مدرسه هم هیئتی داشته باشیم.

استعداد های خود را در هیئات شکوفا میکنیم

محمد متین قاسمی یکی دیگر از دانش آموزان عضو هیئت مذهبی مدارس میگوید: 14 ساله هستم مسئول هیئت مدرسه شهید گلشن ناحیه یک هستم انتظارم این است که مساجد و حوزه های علمیه و بسیج  با هیئات دانش اموزی همکاری کنند تا بتوانیم کنشگری داشته باشیم .

 وی افزود: یکی از فوائد هیئات مذهبی این است که استعداد های خود را در هیئات شکوفا میکنیم و بهتر میتوانیم مسئولیت اجتماعی را ایفا کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.