صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول شهر دوستدار آب شهرداری مشهد در سومین جلسه کمیته آموزش، فرهنگ و حقوق شهروندی مشهد شهر دوستدار آب، بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی آب تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر صداقت در این جلسه که با حضور نماینده دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: اقدام اصولی، مداوم و همراه با هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی آب، امری اجتناب ناپذیر است.

صداقت خاطرنشان کرد: با هدف بهره‌برداری از تجارب، دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش‌های مرتبط با آب در شهر مشهد و کاهش موازی کاری‌ها، تنظیم سند جامع آموزشی در موضوع آب در دستور کار مدیریت شهر دوستدار آب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این سند برنامه ریزی هدفمند جهت اقدامات لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط در مقوله مدیریت مصرف بصورت عمومی و خاص است که در این سند، فرصت مشارکت و تبادلات فکری و تجربی فراهم شده و با تجمیع تمامی ظرفیت‌های ممکن برای توسعه فرهنگ صحیح مصرف در میان شهروندان، برنامه‌های میان مدت و بلند مدت با رویکرد تعاملی تدوین خواهد شد.

مسئول شهر دوستدار آب شهرداری مشهد با بیان اینکه شهر مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار آب کشور، در تلاش است تا فرهنگ مصرف بهینه آب در میان شهروندان را در مسیر سازگاری حداکثری با منابع آب موجود این شهر، ترویج و نهادینه کند، به برنامه‌ریزی برای اجرای پویش آب اشاره کرد و افزود: این پویش با هدف‌گیری ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه آب برای گروه‌های مختلف مخاطبین می‌پردازد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.