ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات، نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آب ۱۰۰۰ مشترک روستایی در نیشابور قطع شد (۱۴ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۴۹۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
آب ۱۰۰۰ مشترک روستایی در نیشابور قطع شد (۱۴ آذر ۱۴۰۲)
رئیس اداره آب و فاضلاب نیشابور گفت: قطعی آب هزار مشترک روستای کلاغان و دهنو خالصه این شهرستان به دلیل ریزش چاه اصلی تامین کننده آب است.

به گزارش شهرآرانیوز اهالی دو روستای دهنو خالصه و کلاغان اعلام کردند که آب این روستا که جمعیتی بال بر هزار مشترک دارد، چند روزی است که قطع شده و هنوز هیچ اقدامی مبنی بر آبرسانی به مردم روستا صورت نگرفته است.

در همین راستا جعفر تمیز اظهار داشت: به دنبال نوسانات متعدد برق در چند روز گذشته و افت شدید سطح آب، چاه آبرسانی روستای دهنو خالصه و کلاغان با عمق ۱۷۵ متر با آبدهی ٢٣ لیتر بر ثانیه ریزش و از مدار بهره‌برداری خارج شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب نیشابور افزود: همزمان با قطع آب شرب، ۲ دستگاه تانکر سیار آبرسانی با ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب به صورت چند شیفت تا زمان رفع مشکل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار مشترک آب در روستای دهنو خالصه و کلاغان داریم، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته اکیپ بهره‌برداری و اتفاقات بلافاصله در محل مستقر و عملیات رفع اتفاق در دستور کار تیم عملیاتی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->