صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سکوت کمیته انضباطی درباره پرونده استقلال

  • کد خبر: ۱۹۸۵۶۸
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مواجهه با حکمی که قرار است علیه باشگاه استقلال اعلام شود، موضع سکوت اختیار کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، براساس خبرهایی که در روزهای اخیر منتشر شده، قرار است رای پرونده دو باشگاه استقلال و تراکتور که مربوط به ارزیابی و بررسی قراردادهای آن‌ها بوده در کمیته انضباطی و کمیته استیناف به رای گذاشته شده و آرای نهایی اعلام شود. در روزهای اخیر شایعات متعددی پیرامون اینکه چه رایی صادر خواهد شد در فضای رسانه‌ای مطرح شده و احتمال داده می‌شود که هم از باشگاه تراکتور و هم ازباشگاه استقلال به دلایل مشابه امتیاز کسر شود.

حتی درباره اینکه شاید دوباره باشگاه‌های قبلی که تخلفاتی انجام دادند مورد جریمه قرار بگیرد نیز خبرهایی دست به دست می‌شود اما تا زمانی که رسما از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رایی اعلام نشود، نمی‌توان پیرامون این موضوع اظهارنظر رسمی داشت.

درهمین راستا اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز موضع سکوت درپیش گرفته‌اند. یکی از مسئولان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وقتی با این سوال مواجه شد که نتیجه جلسه چه خواهد شد این پاسخ را داد:« به ما گفته‌اند هیچ صحبتی درباره پرونده استقلال و دیگر تیم‌ها نکنیم و هیچ اظهارنظری نداشته باشیم.»

حتی گفته می‌شود به اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید شده بعد از اعلام آرای احتمالی نیز پیرامون این موضوع واکنشی نشان ندهند تا فضای فوتبال دچار تنش نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.