سرخط خبرها

باشگاه استقلال: می‌دانستیم سلمانی رباط می‌دهد!

  • کد خبر: ۱۹۸۵۴۴
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
باشگاه استقلال: می‌دانستیم سلمانی رباط می‌دهد!
باشگاه استقلال نیز رسما اعلام کرد در جریان احتمال پارگی رباط پای یاسین سلمانی بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال پیشنهاد رسمی به یاسین سلمانی را تکذیب کرده است. علی سامره بعد از باز شدن موضوعات جدید درباره جذب این بازیکن واکنش جالبی نشان داده است:« باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات، هیچ پیشنهاد رسمی به یاسین سلمانی نداده بود و باشگاه، مذاکرات رسمی و مستقیمی با این بازیکن نداشته و تنها از طریق چند ایجنت، این بازیکن به باشگاه پیشنهاد شده بود.»

سرپرست تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود چنین گفته است:« آقای سلمانی صحبت‌ها و ادعاهای عجیبی در برنامه فوتبال برتر مطرح کرده است. استقلال حتی اگر قصد جذب یاسین سلمانی را هم داشت، به دلیل قانون سقف قرارداد، نمی‌توانست این بازیکن را جذب کند و این مورد هم به ایجنت‌های یاسین سلمانی، بارها تاکید شده بود. آقای سلمانی روی آنتن زنده اعلام کرد که رقم پیشنهادی استقلال به ایشان ۱۰ میلیارد تومان از رقم پرسپولیس بیشتر بوده است. سوال اینجاست که یعنی قرارداد ایشان با باشگاه پرسپولیس منفی دو میلیارد تومان یا منفی سه میلیارد تومان است و سلمانی برای عضویت در تیم پرسپولیس دو یا سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده است؟ در همان مذاکرات غیررسمی، پیشنهاد استقلال به ایجنت‌های متعدد یاسین سلمانی، هفت میلیارد تومان و در بهترین حالت هشت میلیارد تومان بود. طبق صحبت‌های این بازیکن روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، باشگاه پرسپولیس از قرارداد با یاسین سلمانی، برای خودش، دو – سه میلیارد تومانی، درآمدزایی کرده است!»



سامره درادامه صحبت‌های خود گفت:«! باشگاه استقلال در آن زمان ترجیح می‌داد با بازیکنی قرارداد ببندد که در تمرین‌های بدنسازی پیش فصل شرکت کند و همه دیدند که این بازیکن چطور به خاطر اینکه در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت نکرد و یازده روز، پس از شروع لیگ برتر به پرسپولیس پیوست، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد. باشگاه استقلال پیش بینی چنین روزهایی را می‌کرد که حاضر نشد با این بازیکن به صورت رسمی وارد مذاکره شود.»

سامره در نهایت این جملات را به زبان آورده است:« درست نیست که این بازیکن جوان، از نام و اعتبار استقلال به این صورت روی آنتن زنده آن هم برای توجیه اتفاقی که هرگز نیفتاده است، استفاده کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->