تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

دربی برای استقلال سخت شد

  • کد خبر: ۱۹۸۷۴۶
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
دربی برای استقلال سخت شد
ناکامی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سبب افزایش حساسیت دربی آتی خواهد شد و استقلال نباید رقیب سنتی خود را دست‌کم بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست‌ها و تساوی‌های اخیر پرسپولیس این تیم را درآستانه یک بحران جدی قرار داده و چنانچه باخت‌ها و ناکامی‌های یحیی و شاگردانش ادامه داشته باشد، وضعیت این تیم بغرنج‌تر خواهد شد و چه‌بسا همه ارکان این باشگاه را به سمت در‌های خروجی این باشگاه سوق دهد.

همین حالا که پرسپولیس در خانه به تیم الدوحیل قطر باخته و فرصتی طلایی برای صعود را از کف داده و مقابل دیدگاه تماشاگرانش باختی جانکاه را رقم زده، انتظار هواداران این باشگاه استعفای دسته جمعی مدیران و اعضای کادر فنی این تیم است و حتی نوک تیز پیکان انتقادات به سمت بازیکنان این تیم نیز نشانه رفته است.


اوضاع در پرسپولیس حقیقتاً رو به راه نیست و این در شرایطی که از لحاظ روحی و روانی در بن‌بست قرار گرفته باید ابتدا مقابل هوادار قرار بگیرد و بعد از آن نیز استقلال را در دربی ۱۰۲ ملاقات کند.

این بازی از هر حیث برای یحیی گل‌محمدی و شاگردان با اهمیت است و چنانچه ناکامی‌های تازه‌ای در کارنامه سرخ‌ها ثبت شود عرصه به شدت برای ارکان این باشگاه تنگ خواهد شد.

بدون شک در چنین شرایطی گل‌محمدی که در آستانه برکناری از سمتش قرار دارد یا رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس روی بازی با استقلال که قرار است هفته آینده برگزار شود، حساب ویژه‌ای بازخواهند کرد تا شاید با شکست دادن استقلال بتوانند تمام ناکامی‌های اخیر را جبران کنند و بار دیگر به تداوم حضور در این باشگاه امیدوار شوند.

حال شاید احتمال دارد در صورت برتری احتمالی مقابل استقلال نیز ارکان این باشگاه تصمیم به جدایی بگیرند، اما در هرحال برای درویش و گل‌محمدی نیز راه بهتر این است که در اوج ناکامی این باشگاه را ترک نکنند و نتیجه متفاوتی را در دربی رقم بزنند.

وضعیت قرمز باشگاه رقیب اکنون برای استقلال یک هشدار جدی را به دنبال خواهد داشت که عمیقاً بازی پنجشنبه هفته آینده مقابل پرسپولیس را جدی بگیرد و با برنامه‌ریزی کامل گام به این میدان بگذارد.

البته نکونام تاکنون واکنش‌هایی منطقی را نسبت به رقبای تیمش داشته و همواره در صحبت‌های خود با بازیکنان به آن‌ها تأکید کرده همه بازی‌ها برایش به مثابه یک فینال است و هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت.

در واقع سرمربی استقلال قبل از اینکه در چنین وضعیتی قرار بگیرد که با یک رقیب بحران‌زده مواجه شود، شاگردانش را به لحاظ انگیزشی تحریک کرده تا احیاناً تیمش دچار سکته نشود. این پیش‌زمینه‌سازی تا حدی خیال او را در آستانه این بازی مهم آسان خواهد کرد، اما لازم است که سرمربی استقلال در روز‌های آتی بار دیگر نیز به اهمیت بازی در دربی اشاره کرده و اجازه ندهد شاگردانش سست و کم روحیه و درحالی که رقیب خود را دست‌کم گرفته‌اند گام به شهرآورد ۱۰۲ بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->