صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از فعال شدن بسته نخفیف ۱۸ درصدی مشوق‌های ساخت‌وساز از امروز ۹ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد گفت: طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر، تخفیفات نقدی عوارض ساخت‌وساز از امروز تا ۲۳ بهمن‌ماه با ۱۸ درصد تخفیف محاسبه خواهدشد و بخش عمده مشوق‌های ساخت‌وساز نیز برقرار می‌باشد.

وی به پایان دوره تخفیفات ۲۵ درصدی اشاره کرد و افزود: مصوبه کلی شورای اسلامی شهر، تخفیفات نقدی نیمه دوم سال را ۱۴ درصد تعیین کرده بود، اما در راستای درخواست شهروندان و تشویق به ساخت‌وساز، بسته تخفیفات ۲۵ درصدی تا پایان آذر و ۱۸ درصدی تا ۲۳ بهمن‌ماه مصوب و اجرایی گردیده است.

زوکی‌نژاد با تاکید بر پایان دوره تخفیفات ۲۵ درصدی، به آخرین فرصت پرداخت فیش‌های این طرح اشاره کرد و افزود: مودیان محترمی که تا پایان آذرماه فیش عوارض ساخت‌وساز خود را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد و سایر ضرایب کاهشی دریافت کرده‌اند، فقط تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه فرصت پرداخت داشته و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد عنوان کرد: طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر مشهد، تخفیفات نقدی پرداخت عوارض ساخت‌وساز از ۹ دی تا ۲۳ بهمن با ۱۸ درصد تخفیف، از ۲۴ بهمن تا ۱۷ اسفند با ۱۶ درصد تخفیف و پس از آن با ۱۴ درصد تخفیف اعمال خواهدشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.