صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عملیات اجرایی تعریض بخش جنوبی پل پرتوی و دسترسی از طرقبه شاندیز به مشهد فروردین 99 آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از چالش‌های ترافیکی شهر مشهد، ترافیک انتهای بلوار وکیل‌آباد است که در ایام تعطیل این معضل نمود بیشتری پیدا می‌کند، اظهارکرد: به همین دلیل، با تاکید شورای شهر طرح تعریض انتهای بلوار وکیل‌آباد و پل پرتوی در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: عملیات اجرایی تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و با تلاش‌های مستمری که انجام می‌شود، تا اواخر اسفندماه به بهره‌برداری خواهد رسید؛ هم‌اکنون، عملیات آسفالت و جدول‌گذاری و ... در حال اجراست.

بهاروند با بیان اینکه تکمیل این فاز از پروژه حدود ۱۳ میلیاردتومان هزینه خواهد داشت، تصریح کرد: در بخش جنوبی، مسیر بازگشت از طرقبه و شاندیز به مشهد هم تعریض محور خواهیم داشت که عملیات اجرایی آن نیز اواخر فروردین سال ۹۹ آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: تسهیل عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر یکی از دغدغه‌های ماست و خوشبختانه از ابتدای شورای پنجم تا به امروز نیز گام‌های تاثیرگذاری در این جهت برداشته شده است؛ امیدواریم با تکمیل پروژه تعریض پل پرتوی و انتهای بلوار وکیل‌آباد، دسترسی شهروندان به طرقبه-شاندیز نیز تسهیل و در ایام و ساعت‌های پیک، از ترافیک این محور کاسته شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.