صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایشگاه قرآن مشهد در ماه رمضان برگزار نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۳۵۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
در ماه مبارک رمضان سال 99 نمایشگاه قرآن مشهد برگزار نخواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی کاظمی‌نسب معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان سال ۹۹ نمایشگاه قرآن مشهد برگزار نخواهد شد.

وی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد در ماه مبارک رمضان در سال ۹۹، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌هایی که معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع در بحث نمایشگاه قرآن و جشن‌های ماه مبارک رمضان اتخاذ کرده‌اند و به دلیل شیوع و تسری ویروس کرونا، ما در ماه مبارک رمضان ۹۹ نمایشگاه قرآن برگزار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر برنامه دیگری در این خصوص وجود داشته باشد، متعاقبا اعلام خواهد شد؛ اما قدر مسلم این است که در ماه رمضان نمایشگاه نداریم و باید مجدد برای این موضوع تصمیم‌گیری شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ما در حال برنامه‌ریزی برای نمایشگاه قرآن بودیم و طبق برنامه و سنت هر ساله از تاریخ هفتم و هشتم ماه رمضان تا ۱۵ ماه رمضان یعنی نیمه ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته یا هشت روز نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد و به ولادت امام حسن مجتبی (ع) ختم می‌شد؛ و به دلیل این که بعد از نیمه دوم شب‌های قدر بوده و استقبال صورت نمی‌گرفته، ما در نیمه اول ماه رمضان نمایشگاه را برگزار می‌کردیم.

برنامه جشن رمضان هم برگزار نمی‌شود

کاظمی‌نسب با بیان این که برنامه جشن رمضان هم در این ماه برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: جشن رمضان، سلسله برنامه‌های معنوی برای نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان است که آن‌ها هم در این ماه برگزار نمی‌شوند و همه این‌ها به خاطر موضوع ویروس کرونا نامشخص است.
 
منبع:ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.