صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: با افزایش آموزش‌های مهارتی در استان طی ۹ ماه گذشته از سال جاری، سه برابر تعهد امسال آموزش به این گروه ارائه شد.

امیر دایی صراف روز دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این اداره کل در قالب ۱۹ سرفصل، تعهد آموزش به گروه‌های مختلف را دارد که یکی از این گروه‌ها، کودکان کار و خیابان هستند که با مهارت‌آموزی به آنان کمک می‌شود تا در کنار تحصیل به افزایش توانمندی خود اقدام کنند.

وی افزود: تعهد آموزش مهارتی امسال استان در حوزه کودکان کار و خیابان، ۹ هزارو ۶۹۰ نفرساعت بود که با تلاش صورت گرفته، ۲۶ هزارنفرساعت آموزش در این بخش ارائه شده است که معادل حدود سه‌برابر تعهد است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در توافق‌های انجام شده با اداره کل بهزیستی استان، ارائه آموزش‌های مهارتی در حوزه آسیب‌دیدگان اجتماعی و مددجویان تحت پوشش امسال پررنگ‌تر شده است و به عنوان مثال در این رابطه سال آینده المپیاد مهارتی معلولان در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اساسا هر فرد باید به یک مهارت مسلط شود و در همین راستا آموزش‌های فنی و مهارتی به طیف‌های مختلف در استان ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.