صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هاز امروز ۲۵ اسفند همه سرویس‌های حمل و نقل مسافر در پایانه امام رضا (ع) مشهد به حال تعلیق در آمده است.
به گزارش شهرآرانیوز، حیام آسیابان دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مشهد گفت: به منظور قطع زنجیره شیوع و گسترش ویروس کرونا همه سرویس‌های حمل و نقل مسافر توسط شرکت‌های زیر مجموعه این انجمن صنفی از جمله در پایانه امام رضا (ع) مشهد به حال تعلیق در آمده است.
 
وی افزود: این تصمیم از فردا یکشنبه اجرا خواهد شد و البته لازم به ذکر است در حال حاضر ۹۲ درصد از سرویس‌های مسافربری شرکت‌های مذکور به دلیل کمبود مسافر و کاهش تقاضای سفر، لغو سفر‌ها از دیگر استان‌ها نظیر کرمان، سیستان و بلوچستان، قم و اراک و عدم توانایی شرکت‌های حمل و نقل در تهیه مواد گندزدا و ضدعفونی تعطیل و متوقف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که از ۲۵ اسفند جا به جایی بار نیز توسط ناوگان به رسم هر ساله تعطیل می‌شود لذا تصمیم بر این شد تا هشت درصد باقیمانده سرویس‌های اتوبوس برون شهری این انجمن صنفی نیز تعلیق شود.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مشهد گفت: در صورت بروز مساله‌ای اضطراری شرکت‌های حمل و نقل آمادگی ارائه خدمات برای جا به جایی مسافر را خواهند داشت و طی این مدت نیز مسوولان شرکت‌های یاد شده به صورت تلفنی پاسخگوی مسوولان و درخواست‌های احتمالی هستند.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اضافه شدن ۳۰ مبتلای جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۴۲۵ نفر رسید که ۲۷۳ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.