صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از دقایقی قبل، عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد، میعادگاه حضور هزاران نفر از مشهدی‌هایی است که قرار است در چهل‌وپنجمین سالروز انقلاب، استقلال و آزادی خود را با شرکت در راهیپمایی باشکوه ۲۲ بهمن جشن بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مراسم آغازین راهپیمایی امسال در ساعت ۹ صبح، آغاز حرکت سیل جمعیت زائران و مجاوران به سمت حرم مطهر رضوی خواهد بود.

صبح امروز حتی از دقایقی مانده به آغاز رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مشهد، خیابان‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد لبریز از حضور زائران و مجاورانی است که دسته دسته خود را به مکان آغاز رسمی مراسم می‌رسانند. ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به میدان از کیلومتر‌ها دورتر، گویای قیامتی است که ازدحام جمعیت در ۲۲ بهمن امسال رقم زده و حتی در کوچه‌پس‌کوچه‌‎های خیابان خرمشهر، بلوار نخریسی و مسیر پایانه مسافربری تا میدان ۱۵ خرداد، حضور مردان و زنان و کودکانی احساس می‌شود که به صورت خانوادگی خود را به ویژه‌برنامه چهل‌وپنجمین سالروز انقلاب اسلامی در مشهدالرضا می‌رسانند. کودکانی که صورت‌هایشان مزین به نقش پرچم سه رنگ ایران است، پدرانی که سربند یا فاطمه زهرا(س) بر پیشانی فرزندانشان بسته‌اند و مادرانی که حتی نوزاد خود را با کالسکه به همراه آورده‌اند، قاب‌های ماندگار از این حماسه حضور را به تصویر می‌کشند.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اقشار مختلف مردم و آحاد زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در میدان ۱۵ خرداد می‌توانند در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مشهد شرکت کنند تا پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت صلوات خاصه و همخوانی سرود ملی، راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.