صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: ما برای پلی‌آف تیم‌های سقوط‌کننده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر در رده دوازدهم باقی بمانیم به تیم نهم که احتمالا لیموندیس فارس باشد برخورد خواهیم کرد.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اینکه آیا باید سقوط رعد پدافند به دسته پایین‌تر را قطعی دانست یا خیر، گفت: رعد پدافند روی کاغذ از لیگ برتر سقوط می‌کند، اما تیم دیگری که قرار است به همراه رعد سقوط کند حداقل ۵ تا ۶ برابر ما هزینه کرده است.

وی افزود: ما تا ثانیه‌های پایانی حضورمان در لیگ برتر نمی‌دانستیم که قرار است در لیگ برتر بازی کنیم یا در لیگ دسته یک. خیلی از بازیکنان بومی مشهد که سابقه ملی و لیگ برتری داشتند قرار بود در رعد حضور داشته باشند و منتظر تعیین تکلیف رعد بودند. همین موضوع که سازمان لیگ خیلی دیر وضعیت رعد را تعیین تکلیف کرد مزید بر علت شد تا نتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و مجبور شدیم با همین بازیکنان ادامه دهیم.

سرمربی رعد پدافند مشهد تصرح کرد: متاسفانه از همان ابتدا در پست یک و پنج خود ضعف داشتیم. بازیکنان رعد هم کم‌کاری نکردند، اما بازیکنان فعلی رعد در گذشته بیشتر روی نیمکت تیم‌های خود قرار داشتند. ناگهان وارد جوی شدند که مقداری برایشان سخت است.

صیفی بیان کرد: متاسفانه کمکی که قرار بود برای جذب بازیکنان شود که بتوانند به تیم کمک کنند، صورت نگرفت.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم به اجبار بگوییم به ما کمک کنند. همه برای ما دلسوزی می‌کنند، اما دلسوزی زمانی فایده دارد که شرایطی را بهتر کند. سهمیه مشهد در ابتدای فصل به آورتا ساری واگذار شد و اگر تیم اراک وارد لیگ برتر می‌شد ما اصلا سهمیه نداشتیم. تیم نبوغ اراک که از حضورش انصراف داد، ما به جای آنان در لیگ برتر حضور پیدا کردیم.

سرمربی رعد پدافند مشهد بیان کرد: خراسان رضوی با این همه پتانسیل می‌توانست یک تیم قدرتمند در لیگ برتر و یک تیم خوب در دسته یک داشته باشد، اما متاسفانه ناگهانی همه چیز رها شد و تیم خوبی تشکیل نشد. وقتی تعداد تیم‌ها از ۱۶ به ۱۲ تیم کاهش پیدا می‌کند تیم‌ها حق انتخاب بیشتری برای چینش بازیکنان خود دارند.

صیفی بیان کرد: ما برای پلی‌آف تیم‌های سقوط‌کننده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر در رده دوازدهم باقی بمانیم به تیم نهم که احتمالا لیموندیس فارس باشد برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شاید آمدن ما به لیگ برتر اشتباه بود. فکر می‌کنم دیگر هیچ تیم نظامی نتواند عرض اندام کرده و وارد لیگ برتر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.