شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

رعد پدافند مشهد زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری

  • کد خبر: ۲۰۷۰۵۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
رعد پدافند مشهد زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری
رعد پدافند مشهد همانند بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر بسکتبال تن به شکستی دیگر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که رعد پدافند در خانه بسکتبال مشهد میزبان آورتا ساری بود که در نهایت با نتیجه ۹۳ بر ۶۵ تن به شکست داد.

رعد پدافند که به گفته جمال صیفی، سرمربی این تیم در قد و قواره لیگ برتر بسکتبال نیست، به شکست در لیگ برتر عادت کرده و به زنگ تفریح تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.

هر تیمی در لیگ برتر بسکتبال اراده می‌کند، به راحتی و با اختلاف از سد رعد پدافند مشهد عبور می‌کند.

سربازان مشهدی تا هفته گذشته امیدوار به بازگشت به شرایط جدول بودند، اما در هفته گذشته با شکست برابر فولاد هرمزگان، قعرنشین لیگ برتر، نخستین برد فولادی‌ها در لیگ را رقم زدند و جای این تیم را در قعر جدول نیز گرفتند.

حالا در این هفته با ثبت شکستی دیگر برای رعد، فولاد هرمزگان رده یازدهمی توانست برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد تا دومین برد خود را جشن گرفته و امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.

رعد پدافند با این شرایط دیگری امیدی برای بقا در لیگ برتر ندارد و باید نام این تیم را از هم‌اکنون به عنوان نخستین تیم سقوط کننده از لیگ برتر ثبت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->