نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

رعد در بحران قعر

  • کد خبر: ۲۰۳۷۲۶
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
رعد در بحران قعر
نماینده مشهد نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر بسکتبال را با یک شکست و چند اتفاق ویژه آغاز کرد.

هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال روز گذشته به پایان رسید و نماینده مشهد در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان، مطابق انتظار تن به شکست داد. تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد که یک نیم‌فصل را فقط با یک برد پشت‌سر گذاشت و نمایش‌های پرانتقادی داشت، دیروز در سالن خانه بسکتبال استان خراسان‌رضوی به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و در پایان با نتیجه ۸۵ بر ۶۵ بازی را به مهمان مدعی خود واگذار کرد.

سرباز‌های جمال سیفی درحالی به تیم باتجربه مهران حاتمی باختند که در این دیدار‌ها باخت برای آن‌ها، همان همیشگی بود، اما چند اتفاق در جریان بازی افتاد که باید جامعه ورزش استان به آن توجه ویژه داشته باشد. رعدی‌ها به‌ترتیب ۳۱ بر ۱۸، ۲۲ بر ۱۶ و ۱۹ بر ۱۶ نتیجه سه کوارتر اول را به حریف دادند و فقط در کوارتر آخر توانستند ۱۵ بر ۱۳ برنده باشند. باخت با بیست‌امتیاز اختلاف برای رعدی‌ها تداوم ناکامی‌های وحشتناک نیم‌فصل بود، اما باید به نکات ویژه این بازی توجه کرد.

نیمه اول| وحشتناک مثل دور رفت!

نماینده مشهد بازی دیروز را مثل دور رفت وحشتناک آغاز کرد. شاگردان سیفی از همان کوارتر اول وا دادند و مقابل تیم ذوب‌آهن باتجربه، بی‌تجربه عمل کردند. رعدی‌ها کوارتر اول را ۳۱ بر ۱۸ باختند و در کوارتر دوم هم آشفته‌تر از قبل بازی کردند و ۲۲ بر ۱۶ باختند.

نیمه دوم| بازگشت با خشم سرمربی!

شاگردان سیفی نیمه دوم را متفاوت آغاز کردند. آن‌ها که در بین دو نیمه با خشم سرمربی خود روبه‌رو شدند، در شروع کوارتر سوم به خود آمدند و عملکرد بهتری از خود نشان دادند. چنان‌که در پایان این نیمه ۳۲ بر ۳۱ به تیم قدرتمند ذوب‌آهن بازی را واگذار کردند.

بین دو نیمه بود که جمال سیفی بازیکنان را به رختکن نبرد و همان کنار زمین روی نیمکت نشاند. او یک صندلی روبه‌روی بازیکنانش گذاشت و نشست و بعد از لحظاتی سکوت، برگه آنالیز و آمار نیمه را پاره و به‌سمت بازیکنانش پرتاب کرد. او با خطاب‌قراردادن بازیکنان به آن‌ها گفت که اگر می‌خواهید کار خودتان را بکنید، اصلا این آمار به هیچ دردی نمی‌خورد. شوکی که گویا جواب داد و رعدی‌ها نیمه دوم عالی ظاهر شدند.

چشم رعد به جمال مشهدی‌ها روشن شد

یکی از نکات جالب این بازی حضور دو بازیکن مشهدی در ترکیب تیم رعد پدافند هوایی مشهد بود. تیم نظامی در نیم‌فصل اول با ترکیبی کاملا غیربومی بازی می‌کرد و همین مسئله موجب ناراحتی هواداران مشهدی شده بود. رعدی‌ها نیم‌فصل دوم دو مشهدی به‌نام‌های پوریا سجادی‌منش و محمد قلی‌زاده را در ترکیب دارند که از قضا در بازی دیروز هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. قلی‌زاده ۲۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه برای تیمش بازی کرد و با شاخص عملکردی ۷ جزو بازیکن‌های خوب تیم بود. پوریا سجادی‌منش هم که دیگر جوان مشهدی این تیم است، ۲۸ دقیقه و ۲۴ ثانیه برای تیم بازی کرد و شاخص عملکردی ۶ را از خود برجا گذاشت.

سالن سجاد، خالی از تماشاگر!

رعدی‌ها در شروع فصل همان تماشاچیان آویژه‌صنعت فصل قبل را در سالن بازی‌های خانگی به خود می‌دیدند، اما نمایش ضعیف آن‌ها در اواخر نیم‌فصل موجب شد تا دیگر هواداران به سالن نروند. به‌شکلی که در بازی دیروز این تیم شاید شمار هواداران حاضر در سالن به صد نفر هم نمی‌رسید! قهر هواداران با بسکتبال وقتی مشهودتر می‌شود که بدانیم در بازی دیروز حتی لیدر‌های همیشگی حاضر در سالن بسکتبال هم حضور نداشتند و بازی در بهترین حالت ممکن برای تیم ذوب‌آهن دنبال شد. به‌شکلی که گاهی صدای نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن بیش از هواداران اندک حاضر در سالن بود.

رعد، برنده در ۳ بخش آماری

نکته جالب این بازی این بود که رعدی‌ها با وجود شکست سنگین، در سه بخش آماری از ذوب‌آهن برتر بودند. امتیازآورترین بازیکن میدان حسام میرشکار از رعد پدافند شد که توانست بیست امتیاز به‌دست بیاورد و امتیازآورترین بازیکن ذوب‌آهن اصغر کاردوست فقط چهارده امتیاز آورد.

در بخش ریباند هم قلی‌زاده، بازیکن مشهدی رعد، بالاتر از بازیکنان ذوب‌آهن با ۱۰ ریباند در مقابل فقط ۶ ریباند رسول مظفری از ذوب‌آهن، بهترین عملکرد را در میدان داشت. بخش سوم آماری این بازی که رعدی‌ها در آن برتر بودند، بخش بهترین بازیکن میدان بود. حسام میرشکار با کارایی ۱۹ بهترین بازیکن زمین شناخته شد، درحالی‌که در میان بازیکنان ذوب‌آهن بهترین کارایی را اصغر کاردوست و پورکاوه با کارایی ۱۵ داشتند.

نمایش متوسط ارغوان در خانه

روزبه ارغوان، بازیکن مشهدی ذوب‌آهن، در این بازی هفده دقیقه برای تیمش به میدان رفت. ارغوان که مشهدی است، در خانه توانست عملکرد نسبتا قابل‌قبولی را از خود برجا بگذارد. او دو پرتاب دوامتیازی موفق داشت و دوبار هم پنالتی به‌دست آورد که هردو را به سبد نشاند. کارایی ارغوان در این بازی ۷ بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->