صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون استاندار و فرماندار مشهد از شناسایی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در سطح شهرستان مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن داوری در نطق ابتدایی جلسه شورای اسلامی شهرستان مشهد که امروز (۳ اسفند ۱۴۰۲) برگزار شد با تقدیر از فعالیت‌های شورای شهرستان مشهد گفت: اقدامات شورای شهرستان همواره پویا بوده است و امیدواریم در ایام انتخابات نیز همچنان پویا باشد.

وی از منش و رفتار مردم ایران تقدیر کرد و ادامه داد: مردم ایران غیرتی هستند و در مباحث خاص ملی همواره حضور پرشوری داشتند و این وظیفه ماست که به انسجام بخشی بیشتر ایشان کمک کنیم و زمینه حضورشان را پویاتر کنیم.

داوری تعداد نامزد‌های انتخاباتی حوزه مشهد و کلات را برشمرد و افزود: ۵۲۷ نفر در این حوزه‌های انتخاباتی به رقابت خواهند پرداخت و در انتخابات امسال، ۲۶ شعبه جدید اخذ رای علاوه بر ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای سراسر شهرستان به فعالیت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشهد به تعداد واجدین شرایط رای اشاره و خاطرنشان ساخت: امسال حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد رای داریم که از این تعداد، ۱۲۰ هزار رای اولی شناسایی شده اند که با ارسال پیام، فرا رسیدن بلوغ سیاسی شان را تبریک گفته ایم.

داوری به ضرورت مسئله کاهش زمان انتظار اخذ رای برای مردم پرداخت و عنوان کرد: امسال و برای جلوگیری از معطلی مردم در صف‌های رای گیری، عوامل اخذ رای در هر شعبه را از ۷ نفر به ۹ نفر افزایش دادیم و صندوق‌های رای مستقر در حرم مطهر رضوی را از ۶ به ۲۱ صندوق ارتقا داده ایم.

فرماندار مشهد همچنین اعلام کرد: فردا جمعه چهارم اسفند، مانور تمرین اخذ رای در تمامی شعبات پیش بینی شده سطح شهرستان مشهد با حضور تمامی عوامل انتخاباتی برگزار خواهد شد تا به مرور آخرین قوانین و مقررات بپردازیم و برای ۱۱ اسفند آماده شویم.

داوری به آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و توضیح داد: جایگاه‌های مشخصی برای نصب تبلیغات و اماکنی نیز برای فعالیت‌های تبلیغی نامزد‌های محترم پیش بینی شده است.

وی در پایان به حوزه‌های انتخاباتی سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴ حوزه انتخاباتی خواهیم داشت که ۱۳ حوزه آن براساس مناطق شهرداری مشهد و یک حوزه هم متعلق به مناطق احمدآباد و رضویه خواهد بود.

گفتنی است، سید ابراهیم علیزاده رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات و فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با برپایی پرشور انتخابات یازدهم اسفند، از تمامی اعضای شورا خواست تا تلاش خود را جهت برگزاری منظم و هدفمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گیرند تا گامی بسوی جلب اعتماد و رضایت مردم برداشته شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.