صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه قطعی ارتباطات نداشتیم و همه ارتباطات پایدار است. 

به گزارش شهرآرانیوز، علی دلگیر ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز، ۱۱ اسفند، با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: با ۳هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل مخابرات استان، مجموعه همراه اول، ایرانسل شرکت ازتباطات زیرساخت و ارتباطات رادیویی پای کار انتخابات هستند تا این لحظه هیچگونه قطعی ارتباطات نداریم و تمام ارتباطات پایدار است. و تا این لحظه تمام شعب که درگیر انتخابات بودند  متصل شدند و انتخابات با فرایند عادی و نرمال در حال فعالیت است. 

وی گفت: برای پایداری ارتباطات ۳۰ گشت فیبر نوری در حوزه زیرساخت و فیبرهای مخابرات در حال پایش هستند تا احیانا حفاری غیر مجاز انجام نشود وسلامت فیبرها که به نوعی پایداری ارتباطات است حفظ شود. 

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی افزود: کل سایت های تلفن همراه، همراه اول و ایرانسل وسیستم های انتقال در زیرساخت به صورت نرمال در حال فعالیت اند. برای اتفاقات احتمالی در حالت اماده باش هستیم تیم های توزیع شده در شهرستانها آماده اند تا اگر مشکلی پیش اید در کمترین زمان برطرف شود.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.