صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نامه‌ای به وزیر مردمی

  • کد خبر: ۲۱۶۵۲۵
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
آقای وزیر سلام. مطلع شدیم که گفتید «اسم واردات خودرو دست دوم خارجی که می‌آید کهیر می‌زنم و شأن مردم ما بالاتر از این حرف هاست.»

آقای وزیر سلام. مطلع شدیم که گفتید «اسم واردات خودرو دست دوم خارجی که می‌آید کهیر می‌زنم و شأن مردم ما بالاتر از این حرف هاست.» باور کنید ما راضی نیستیم به خاطر شأن ما مردم برایتان مشکلات و عوارض پوستی ایجاد شود مخصوصا که الان ویزیت تمام پزشکان متخصص و در ذیل آن ویزیت متخصصان پوست، مو و زیبایی هم بالا رفته است.

اگر هم احیانا مجلس تصمیم به استیضاح شما گرفت و تصور کردند که شما برایتان اتفاقات حوزه خودرو مهم نیست می‌توانید برای دفاع از خود بگویید که اتفاقا آن قدر مهم است که فقط به خاطر یک قلم واردات خودرو دست دوم پوستتان کهیر زده است. کاش هنگامی که معاونان خودتان را هم انتخاب می‌کنید کسانی را انتخاب کنید که مثل خودتان دل سوزی کنند و پوستشان به مسائل حوزه خودرو حساس باشد.

مطمئنا کسی که صورتش حتی یک جوش ساده هم نمی‌زند به درد معاونت شما نمی‌خورد. البته شانس آوردیم که تنها مشکل حوزه خودرو در کشور ما فقط همین واردات خودرو دست دوم است و مشکلاتی مثل گران بودن خودرو، کمبود لاستیک، قیمت فضایی لوازم یدکی، ایراددار بودن خودرو صفر، دیر تحویل دادن خودرو در سامانه یکپارچه، تلفات بسیار به خاطر ایمنی پایین خودرو، شماره گذاری نشدن خیلی خودرو‌ها به دلیل ایرادات و مشکلاتی مثل این را نداریم.

اگر این مشکلات را داشتیم کهیر که چه عرض کنیم، پوست آدم دچار اگزما، تبخال، قارچ پوستی، سرطان پوست، لک و پیس و تاول می‌شد و خلاصه مثل پوست کسی می‌شد که در استخر اسید سقوط کرده است.

اصلا کاش همان طور که بعضی‌ها کلیه خودشان را اهدا می‌کنند ما نیز می‌توانستیم پوست خودمان را به شما اهدا کنیم. مخصوصا که در کشاکش دهر آن قدر پوست کلفت شده ایم که پوست کرگدن سوماترایی در مقابل پوست ما، هم ظریف محسوب می‌شود، هم لطیف. با آرزوی سلامتی روزافزون برای شما و پوست نازنین شما!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.