صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: تذکر و سوال جزو اختیارات اعضای شوراست و می‌توانند تذکر دهند و سوال کنند اما به معنای استیضاح نخواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۲۱ اسفندماه، در صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص استیضاح شهردار اظهار کرد: تذکر و سوال جزو اختیارات اعضای شوراست و می‌توانند تذکر دهند و سوال کنند، اما به معنای استیضاح نخواهد بود.

وی افزود: شهردار به سوالات پاسخ می‌دهد، همان‌طور که دوره شهردار قبل اعضا سوال کردند و متقاعد شدند و آقای ارجائی استیضاح نشد. از شهردار فعلی نیز سوال کردند، پاسخ می‌دهد و رفع ابهام می‌کند، بنابراین سوال به معنای استیضاح نخواهد بود. 

موحدیان بیان کرد: نمی‌توانم بگویم شورا بنایی بر استیضاح شهردار دارد یا نه. این بستگی به پاسخ شهردار دارد که اعضا متقاعد شوند یا نه. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال جایگزینی عنابستانی به جای قلندرشریف عنوان کرد: امروز که ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ است تاکنون در هیچ جلسه رسمی، غیررسمی، کاری و محرمانه بحث تغییر شهردار نشده و هیچ تصمیمی نیز گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی عده‌ای می‌خواهند اقداماتی کنند که تزلزلی در کار‌ها به وجود بیاید و این اخلاقی نیست. اگر شورا به این نتیجه برسد قاطعانه اقدام می‌کند، اما تاکنون هیچ بحثی نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.