کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود
سرخط خبرها

تداوم عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح انقلاب اسلامی مشهدمقدس

  • کد خبر: ۲۱۶۹۵۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
تداوم عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح انقلاب اسلامی مشهدمقدس
شهردار مشهدمقدس از تداوم عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با اشاره به اهمیت احداث این پروژه اظهار کرد: مهمترین اهمیت این پروژه بزرگ، اتصال بلوار امام خمینی به بلوار نماز بوده که این موضوع موجب دسترسی راحت و آسان اهالی و مردم به جنوب شهر مشهد خواهد شد.

وی ادامه داد: این امر نیز موجب کاهش بار ترافیکی پل حافظ به میدان جهاد از شرق به غرب و بالعکس خواهد شد و با توجه به اینکه مسیر دسترسی میدان انقلاب به بولوار نماز، مسیری برای رسیدن به ارتفاعات جنوبی و منطقه گردشگری کوهشار بوده، موضوعات مربوط به پیاده‌محوری و دوچرخه‌سواری نیز پیش‌بینی شده و جزو الزامات طرح است.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: اتصال مستقیم میدان انقلاب به بولوار نماز، یکی از پروژه‌های مهم شهر است و با توجه به اینکه در طراحی این پروژه رمپ‌ها و لوپ‌هایی نیز دیده شده، خودرو‌ها در جهات مختلف میدان انقلاب با کمترین تداخل ترافیکی گردش خواهند کرد.

وی با اشاره به تسهیل ورود اتوبوس‌ها به پایانه گفت: این پروژه مسیر دسترسی ویژه‌ای برای ورود اتوبوس‌ها به پایانه مسافربری نیز بدون تداخل با خودرو‌های عبوری از میدان انقلاب دیده شده و مسیر دسترسی اختصاصی برای پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام ایجاد می. شود. علاوه بر آن مسیر دسترسی اختصاصی برای پایانه اتوبوسرانی درون شهری انقلاب اسلامی نیز از سایر اقدامات این پروژه خواهد بود.

قلندرشریف بیان کرد: در این پروژه یک تقاطع کامل دارای چپ گرد‌ها و راست گرد‌های مورد نیاز ساخته و همچنین مسیر دسترسی مستقیم جدیدی برای اتصال بلوار نماز به بزرگراه شهید سلیمانی ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص زمان بازگشایی این پروژه خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آئین کلنگ زنی با حضور مدیران شهری و استانی، اقداماتی در حوزه رفع معارض و عملیات اجرایی در قسمت‌های بدون معارض در این پروژه آغاز شده که در صورت رفع مشکلات و معارض ضلع جنوب پروژه، این پروژه در بهار سال ۱۴۰۴ قابل بازگشایی و بهره‌برداری خواهد بود.

شهردار مشهد با اشاره به بودجه مورد نیاز جهت تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح انقلاب اسلامی گفت: هزینه برآورد شده اولیه این پروژه ۲۱۰ میلیارد است که با هزینه‌های تحصیل حریم و رفع معارض تا ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->