صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ایجاد مرکز دیپلماسی شهری در شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۱۹۹۴۳
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
  • ۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد از تلاش برای ایجاد مرکز دیپلماسی شهری جهت تقویت تعاملات بین‌المللی و جایگاه و نقش جهانشهری مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در گفتگویی با اشاره به دیدار اخیر خود با مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شرکت در جلسه مجازی که با حضور رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف برگزار شده بود، اظهارکرد: در این جلسه، مسائل و نکاتی پیرامون حوزه بانوان و خانواده و ایجاد ارتباط سه‌‎گانه بین کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگی کشورها مطرح شد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: از این بستر می‌توان برای اطلاع‌رسانی و بازتاب بین‌المللی اقدامات مدیریت شهری مشهد در حوزه زن و خانواده بهره گرفت.

سلیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مشهد مقدس و نزدیکی با کشورهای افغانستان، پاکستان و تاجیکستان و ترکمنستان، افزود: از این ظرفیت می‌توانیم برای تبادل تجربیات در حوزه بانوان بهره بگیریم؛ به ویژه مسائلی چون سلامت، خانواده، سبک زندگی و اشتغال و کارآفرینی بانوان که دغدغه اکثر رایزنان فرهنگی شرکت‌کننده در جلسه بود.

مشهدالرضا(ع) یک شهر بین‌المللی است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: مشهدالرضا(ع) یک شهر بین‌المللی است و نگاه مدیریت شهری و شورای ششم نسبت به آن، نگاه جهانشهری است.

سلیمی گفت: برهمین اساس، ذیل معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به دنبال ایجاد مرکز دیپلماسی شهری هستیم که تعاملات بین‌المللی را تقویت خواهد کرد و جایگاه و نقش جهانشهری مشهد مقدس نهادینه می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مصطفی
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
کاش جلوی حیف ومیل بیت المال روبگیرن، این طرح هافقط باعث خالی کردن خزانه شهرداری وفشاربیشتربه مردم میشه،