صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: در چند ماه آینده برای قطار شهری به ۴۰۰۰ میلیارد نیاز داریم. تمام زیرساخت‌ها را آماده کردیم و اوراق بسیار خوبی برای مشهد عملیاتی شده که تیرماه به حساب شهرداری می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز امروز، ۱۸ فروردین‌ماه، در مراسم تست گرم فاز اول خط سه قطار شهری مشهد اظهار کرد: این قطار مستقیم از خط دو وارد خط سه شده است. خط برگشت تا میدان بسیج احداث شده، باید قطعاتی از چین برسد که تا خردادماه خط برگشت به صورت کامل احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: از فردا به صورت سه‌شیفته احداث معماری ایستگاه‌ها و تجهیزات را داریم. شهرداری و شورا قول دادند راه‌اندازی و مسافرگیری امسال را در برنامه خود قرار دهند. در چند ماه آینده به ۴۰۰۰ میلیارد نیاز داریم.

کیامرز افزود: تمام زیرساخت‌ها را آماده کردیم و اوراق بسیار خوبی برای مشهد عملیاتی شده که تیرماه به حساب شهرداری می‌آید. دولت ۲۰۰۰ میلیارد به مشهد تخصیص داده که اگر عملیاتی شود آورده خوبی برای ما خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد بیان کرد: سال ۷۹ که خط یک را شروع کردیم طراحی ایستگاه‌ها و تونل‌ها ۱۰۰ درصد خارجی بود. امروز ۸۰ درصد تجهیزات و ۱۰۰ درصد در ساخت ایستگاه‌ها و احداث تونل داخلی است و در خط چهار تا ۹۰ درصد هم می‌رسانیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.