صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیشترین مسافران جاده‌ای خراسان رضوی از تهران آمده‌اند

  • کد خبر: ۲۲۱۷۳
  • ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
بر اساس آمار به دست آمده از سامانه‌های هوشمند نصب شده در جاده‌های خراسان‌رضوی بیشترین خودرو‌های غیربومی ورودی به استان خودرو‌هایی هستند که در تهران شماره گذاری شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس آمار به بیشترین مسافران جاده‌ای خراسان رضوی از تهران آمده‌انددست آمده از سامانه‌های هوشمند نصب شده در جاده‌های استان خراسان رضوی ۷۸درصد از تردد‌ها و ورود وسائل نقلیه به استان مربوط به خودرو‌های بومی خراسان رضوی بوده است.

ابراهیم نصری افزود:پس از تهران استان‌های خراسان جنوبی با ۲.۳درصد، خراسان شمالی با ۱.۶درصد، و اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد با یک درصد به ترتیب بیشترین سهم را از تردد خودرو‌های غیربومی در جاده‌های استان به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بر اساس اطلاعات دستگاه‌های تردد شمار از مبادی ورودی استان از ۱۶ اسفند ۹۸ تا هشتم فروردین۹۹ بیش از ۴۵۰هزار خودروی سبک وارد خراسان رضوی شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۲درصد کاهش یافته است.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.

مدت تعیین شده اجرایی برای این طرح هشتم تا پانزدهم فرودین ماه جاری است و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این زمان تمدید خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای تلاش برای به حداقل رساندن تماس‌های بین فردی است.
 
منبع: صداوسیما
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.