صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲۸ پایگاه بهداشتی و درمانی ویژه مراقبت مادر و کودک برای ارائه خدمات در شرایط بحران کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در پایگاه‌های بهداشتی مراقبت مادر و کودک، خدمات واکسیناسیون و بررسی پایه‌های سلامت مادران باردار با رعایت مراقبت‌ها در پیشگیری از کرونا ارائه می‌شود.

دکتر محمد احمدیان افزود: ۱۴ مرکز مراقبت مادر و کودک در مشهد و ۱۴ مرکز دیگر در سایر شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات در محیطی ایمن به گروه‌های هدف دایر است.

وی اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری کووید‏-۱۹ در استان خراسان رضوی، مدیریت سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه با هدف کاهش تردد و نیز کاهش احتمال انتقال ویروس، اقدام به حذف موقت و تعویق برخی خدمات مراقبتی و موکول نمودن آن به ماه‌های آتی نمود، اما پایگاه‌های اختصاصی مراقبت مادر و کودک با هدف تامین بستر مناسب و امن و به حداقل رساندن احتمال آلودگی ویروسی در زمان مراقبت برنامه ریزی شده اند.

او اضافه کرد: این پایگاه‌ها صرفا ارائه خدمات به دو گروه مادران و کودکان را انجام داده و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در این واحد‌ها رعایت تمامی شرایط مرتبط با جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی انجام می‌پذیرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.