صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی فوتسال افغانستان که با کادر فنی ایرانی به جام ملت‌ها رفته بود، امروز با پیروزی در برابر تیم ملی فوتسال قرقیزستان به جام جهانی فوتسال صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان در یک بازی تماشایی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ در برابر تیم ملی فوتسال قرقیزستان به پیروزی برسد و به جام جهانی فوتسال ازبکستان صعود کند.

شاگردان مجید مرتضایی، سرمربی مشهدی این تیم شگفتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بودند و با صعود به جام جهانی فوتسال در قامت یک رقیب تمام عیار در آسیا ظاهر شدند.

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال در حالی رقم می‌خورد که کادر فنی این تیم را چند مربی ایرانی تشکیل می‌دهند و کمپ آمادگی این تیم قبل از جام ملت‌های آسیا در شهر مشهد برگزار شده است.

امروز روزی بزرگ و فراموش نشدنی برای افغانستان و ورزش این کشور است.

افغانستان درحالی موفق شد به جام جهانی فوتسال راه یابد که تیم ملی فوتسال این کشور برای اولین بار به جام ملت‌های فوتسال آسیا راه پیدا کرده بود و حالا به عنوان یکی از چهار سهمیه آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ مراسم قرعه کشی این مسابقات در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.