صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بسیج رسانه استان:

خراسان، موفق‌ترین روزهای مدیریت رسانه‌ای برای عبور از بحران را پشت سر گذاشت

  • کد خبر: ۲۲۶۲۱
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اعلام تلاش‌های موفق خبرنگاران در انعکاس اخبار کرونا از فعالیت چشمگیر رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاع‌رسانی اخبار و گزارش‌ها در روزهای کرونایی تقدیر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، عباس محمدیان گفت: اهالی رسانه در این استان مانند همیشه پیشرو در اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع در بحران بودند و خراسان رضوی موفق‌ترین روز‌های مدیریت رسانه‌ای و جریان‌سازی برای عبور از یک بحران را پشت سر گذاشت.
وی ادامه داد: امیدوارم با عبور از این روز‌ها جریان پرتلاش اطلاع‌رسانی در رسانه‌های این استان همچون گذشته ادامه یابد و مشکلاتی که برخی از خبرنگاران در بحران کرونا با آن روبرو هستند نیز تدبیر و برطرف شود.
وی یادآور شد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با ایجاد کمپین رسانه‌ای از اولین روز شروع بحران کرونا هم‌افزایی خوبی بین مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها ایجاد کرد و الگوی موفقی در کشور ارائه داد.
محمدیان اعلام کرد: به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و عکاسانی که به صورت میدانی و ویژه‌ای اخبار مربوط به بحران کرونا را از طریق کمپین رسانه‌ای کرونا پوشش دادند تقدیر ویژه‌ای از ۲۲ نفر انجام می‌شود.
گفتنی است؛ اعتبار و زارع (تی وی پلاس)، وحید بیات وحبیب قاآنی (قدس)، لاله کوثری، مصطفی عباسی (شهرآرا)، سهامی و مومنیان (خبرگزاری فارس)، محدثه زارع (ایسنا)، مرجان فرهمند (همشهری)، سعید دیده‌بان (خبرنگار کاشمر)، علی طوسی (صدای مشهد)، رستم‌زاده (اخبار مشهد)، رحیمی عنبران، احسان فکور، پویان (صداو سیما)، وطن پور و صدقی (سایه)، محسن رضوی (اقتصاد آسیا)، ضیایی (روزنامه ایران)، نقندری (جنبش مطالبه)، حسام الدین (آوای قوچان) عکاسان و خبرنگارانی هستند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.