جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

تکریم و تقدیر از خبرنگار پیشکسوت در کاشمر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۷۷
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تکریم و تقدیر از خبرنگار پیشکسوت در کاشمر
جمعی از مدیران رسانه ای استان و مسئولان شهر کاشمر ضمن عیادت از«محمد حسین پورحسن» نماینده روزنامه اطلاعات و خبرنگار پیشکسوت کاشمری در این شهرستان، از زحمات وی تقدیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری امام جمعه کاشمر، سید محسن فرجادی سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی، مجتبی نوریان و محمد جواد رنجبر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر، رئیس کانون بسیج رسانه این شهرستان و چند تن از مدیران مسئول باسابقه نشریات کاشمر با حضور در منزل محمد حسین پورحسن خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از وی که چند سالی است به دلیل عارضه قلبی، در منزل در بستر بیماری است، عیادت و ضمن تقدیر و تکریم او، برای وی آرزوی بهبودی کامل کردند.

امام جمعه کاشمر در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه‌های کشوری و معرفی این ظرفیت‌ها در روزنامه اطلاعات شد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری افزود: متاسفانه شهرستان کاشمر آن طور که باید در سطح ملی شناخته شده نیست و می‌طلبد رسانه‌های کشوری در این زمینه فعال‌تر شوند.

وی با تقدیر از زحمات چند ده ساله پورحسن و همچنین پرستاری‌های همسر وی، ادامه داد: برای حمایت از این خبرنگار قدیمی، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. سرپرست روزنامه اطلاعات در استان خراسان رضوی هم در این آیین گفت: پورحسن از نیمه دوم دهه ۳۰، نماینده روزنامه اطلاعات در شهرستان کاشمر بوده است و مکاتبات و پیگیری‌های وی در زمان تاخیر ارسال روزنامه به این شهرستان که نشان از دلسوزی و تعهد و وجدان کاری وی دارد، در اسناد موسسه اطلاعات موجود است.

سید محسن فرجادی با ابلاغ سلام و تقدیر دکتر صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست روزنامه اطلاعات به پورحسن و با اشاره به تاکید ایشان بر تکریم پیشکسوتان موسسه اطلاعات، افزود: با دستور آقای دکتر صالحی، پیگیری‌های لازم برای حمایت از آقای پورحسن و عضویت وی در صندوق هنر در حال انجام است. وی همچنین خواستار پیگیری مدیران شهرستان کاشمر برای اعطای نشان فرهنگ و هنر به پورحسن شد.

سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی همچنین از امام جمعه کاشمر که در این امر معروف استقبال و همراهی شایسته داشت، تقدیر کرد و گفت: قطعا استقبال و همراهی گرم خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مسئولان شهر همچون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران رسانه شهرستان موجب برکت در فضای رسانه‌ای این منطقه و توجه بیشتر به پیشکسوتان می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان روزنامه‌ها حلقه اتصال رسانه به بدنه جامعه هستند و اگر این عزیزان طی سال‌های گذشته نبودند، رسانه‌ها در هویت یابی و فراگیری اختلال داشتند، افزود: نسل روزنامه و مجله خوان ثمره تلاش‌های امثال آقای پورحسن است.

فرجادی با اشاره به فضای رسانه‌ای کاشمر و تعدد رسانه‌های پرنشاط، فعال و مستمر مکتوب و برخط در این شهرستان گفت: یکی از دلایل زنده بودن رسانه در کاشمر تلاش‌های پورحسن در زنده نگه داشتن روزنامه اطلاعات و نشریات آن در این منطقه است.

وی با اشاره به خلاقیت‌های پورحسن در توزیع و فروش روزنامه و مجلات اطلاعات اظهار کرد: ایشان با توجه به سطح درآمد افراد مختلف به هر شیوه‌ای حتی نسیه فروشی روزنامه و مجله به افراد کم بضاعت و یا نمایش روزنامه و مجله پشت شیشه مغازه شان برای رویت افرادی که قصد یا توان خرید نشریات را نداشتند، اقدام می‌کرد.

سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی تاکید کرد: پورحسن صدای مردم کاشمر از دوره قبل و بعد از انقلاب بوده و راوی صادق درد‌ها و مشکلات این منطقه در روزنامه اطلاعات به شمار می‌روند.

در ادامه حاضران به بیان خاطراتی از پورحسن پرداختند و با اهدای هدایایی از سوی موسسه اطلاعات، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و جمعی از مدیران رسانه‌های کاشمر، از تلاش‌های پورحسن تقدیر کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->