صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مجموعه مدیریت شهری تا پایان ثبات شرایط و مطلوب بودن شرایط، خدمت رسانی خود را در منطقه سیدی انجام خواهد داد، زیرا همچنان باران‌های پیش‌رو را داریم و باید کابل‌ها و مسیل‌ها لایروبی و پاکسازی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی، در جریان بازدید از خیابان سپاه ۶٩ مطقه سیدی اظهارداشت: بلافاصله پس از وقوع سیلابی که شهر را درگیر کرد، چند نقطه از شهر دچار ترافیک شدید و مسدودشدن مسیر تردد شهروندان شد.

وی اظهارداشت: در خیابان سپاه در منطقه سیدی، به دلیل وجود اراضی بالادستی، متاسفانه شاهد آب افتادگی در منازل شهروندان بودیم؛ بلافاصله همکاران ما در شهرداری مشهد اعم از آتش نشانی، سازمان بحران و حوزه عمرانی وارد این حوزه برای خدمت رسانی شدند.

به گفته وی، بالغ بر ٢۵٠ نفر در هرشیفت فعالیت داشتند و عمده کار این افراد خروج گل و لای و تگرگ از منازل مردم بود؛ بسیج مردمی نیز همزمان با تجهیزات لازم شروع به فعالیت کرد و خوشبختانه در سپاه ۶٩ تا روز گذشته تمام کار‌ها و شست‌وشوی معابر انجام شد و همه گل و لای منازل تا آخر شب گذشته پاکسازی صورت گرفت.

یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین وسایل منازلی که درگیر سیلاب بودند از محل سیلاب و گل و لای خارج شد و از بامداد امروز شست‌شوی معابر اصلی در دستورکار قرار گرفته است. سازمان هلال احمر نیز با توزیع پتو و اقلام ضروری به کمک مردم آمد و آستان قدس رضوی هم با اسکان این افراد توانست خدمت خوب را ارائه کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.