صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهید رئیسی را پدر معنوی محرومان ایران اسلامی دانست و گفت: این نگاه چه در زمان تولیت آستان قدس رضوی و چه در زمان ریاست جمهوری ایشان، کاملا مشهود بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهارکرد: در این اتفاق تلخ، کشورمان، جمعی از مخلص‌ترین و خدوم‌ترین چهره‌های خود را از دست داد.

وی گفت: یکی از شاخص‌ترین خصائل و ویژگی‌های اخلاقی شهید آیت الله رئیسی، توجه ویژه به محرومان و مستضعفان بود؛ همین نگاه بود که ایشان به «سید محرومان» متصف شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهید رئیسی را پدر معنوی محرومان ایران اسلامی دانست و افزود: این نگاه چه در زمان تولیت آستان قدس رضوی و چه در زمان ریاست جمهوری ایشان، کاملا مشهود بود.

حسامی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی، پناه مردم حاشیه شهر مشهد و مناطق کم‌برخوردار کشور بود و سرانجام هم در راه خدمت‌رسانی به همین پهنه‌ها به شهادت رسید و جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه اخلاق و منش این شهید والامقام، باید اسوه و الگوی دیگر مدیران و سیاستمداران باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم رهرو صادق این شهدا باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.