بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» حضور بیش‌از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد
سرخط خبرها

پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی

  • کد خبر: ۲۲۹۴۷۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی
مسئولین استانی خراسان رضوی، مسئولین شهری مشهدمقدس و کانون‌ها و تشکل‌های مردمی در پی شهادت آیت الله رئیسی، پیام‌های تسلیت خود را خطاب به نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صادر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از مسئولین استانی خراسان رضوی و مسئولین شهری مشهدمقدس و کانون های مردمی در پی شهادت آیت الله رئیسی، پیام‌های تسلیت خود را خطاب به نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صادر کردند.

پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهدمقدس

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّالِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ...

خبر شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، خادم‌الرضا (ع) و سید محرومان؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی در حین خدمت به مردم، قلب آزادگان جهان به ویژه مردم ایران اسلامی و مجاوران مرقد ملک پاسبان علی بن موسی الرضا (ع) را داغدار کرد.

فقدان مجاهدی نستوه که در کسوت خدمت‌گزاری دعوت حق را لبیک گفت بس ناگوار و تلخ است؛ اینجانب شهادت رئیس‌جمهور عزیز و مجاهد در راه خدمت به مردم به ویژه محرومان را؛ خدمت حضرتعالی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم؛ از درگاه الهی طلب صبر برای شما و علو درجات برای شهدای راه خدمت مسئلت می‌نمایم.

تسلیت رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آیت‌الله علم الهدی

آیت‌الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به آیت‌الله علم‌الهدی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حضرت آیت الله حاج سید احمد علم الهدی دامت برکاته؛

سلام علیکم و رحمت الله

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت خادم اسلام و انقلاب، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور را به شما و همه وابستگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

پیام تسلیت نمایندگان مجلس خراسان رضوی به محضر نماینده محترم ولی فقیه خراسان رضوی 

"انالله و انا الیه راجعون"

عالم جلیل‌القدر؛ حضرت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی؛ نماینده معزز ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه محبوب و محترم مشهد مقدس

خبر شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، خادم الرضا (ع) و سید محرومان؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت به مردم، قلب آزادگان جهان به ویژه مردم ایران اسلامی و مجاوران مرقد ملک پاسبان علی بن موسی الرضا (ع) را داغدار کرد.
فقدان مجاهدی نستوه که در کسوت خدمت‌گذاری دعوت حق را لبیک گفت، بس ناگوار و تلخ است؛ اینجانبان شهادت رئیس جمهور عزیز و مجاهد در راه خدمت به مردم به ویژه محرومان را؛ خدمت حضرتعالی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض میکنیم؛ از درگاه الهی طلب صبر برای حضرتعالی و علو درجات برای شهدای راه خدمت مسئلت می‌نماییم.

نمایندگان دوره یازدهم و منتخبان مجلس دوازدهم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی

در متن این پیام آمده است:

إنَّا ِلِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس

از حریم خورشید خراسان که خدمتِ آستانش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر است به صفت شهید؛ مردی که تا ابد رییس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

پس از پایان شبی سراسر از بیم و امید، در صبح ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و روز ولادت انیس النفوس، صابر آل محمد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، ناباورانه، خبر شهادت خادم ملت، سید ابراهیم رئیسی، پس از آخرین خدمت رسانی به مرزنشینان غرب کشور، جراحتی عمیق بر قلب هایمان فرو نشاند.

خراسان رضوی، ولایت عشاق به شمس الشموس حضرت رضا (ع) و مشهد مقدس، شهری که غیرتمندی، چون او را در دامن پاکش پرورانده است؛ شهادت هشتمین رئیس جمهور کشور ایران و خادم درگاه امام هشتم (ع) را سبب شرف و آبروی خود می‌داند.

خانواده بزرگ بچه‌های مسجدی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی شهادت آیت ا… سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی انقلاب اسلامی ایران، را به محضر حضرتعالی و مردم ولایت مدار خراسان رضوی تعزیت و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای تحمل این داغ جانکاه طلب صبر و برای آن شهدای گرانقدر علو درجات را خواستاریم.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

متن پیام تسلیت جبهه روحانیت مردمی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه معزز مشهد مقدس:
باسمه تعالی

حضرت آیت‌الله علم‌الهدی دامت برکاته

نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه معزز مشهد مقدس

ضایعۀ اسفبار فقدان داماد مکرّمتان رئیس جمهور مکتبی و مردمی و سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی رضوان‌الله‌علیه را به حضرتعالی، صبیّه بزرگوارتان و سایر منسوبین محترم، صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان گرامی، دوام عزت و عافیت و برای روح مطهر آن شهید والامقام، حشر با مراد و محبوبش حضرت ابالحسن‌الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

با احترام
جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی
مشهد مقدّس
۱ خرداد ۱۴۰۳

پیام تسلیت معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی

اناللّه و انا الیه راجعون

محضر مبارک آیت الله علم الهدی

نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس

سلام علیکم

عروج شهادت گونه خادم الرضا علیه السلام، شهید جمهور، آیت الله دکتر سید ابراهیم‌رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی و هیئت همراه، بی شک غمی سنگین بر قلوب تمام کسانی است که از نزدیک، با این اسطوره جهاد و خدمت آشنا بوده و توفیق همراهی با قافله دولت مکتبی و مردمی ایشان‌را داشته اند.

اینجانب به عنوان یکی از ارادتمندان به این شهید بزرگوار که در جوار ایشان توفیق همراهی و خدمت گزاری به مردم شریف خراسان رضوی را یافته بودم، این غم جانسوز را ابتدا به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و سپس به حضرتعالی صمیمانه تسلیت عرض میکنم و برای آن جناب و سایر وابستگان، از خداوند متعال طلب صبر و اجر و برای شهدای عزیز خدمت نیز رحمت و غفران الهی مسئلت دارم

سید هادی طباطبایی
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

حضرت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهدمقدس

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اینجانب شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری، جنابعالی و خانواده محترم آن شهید بزرگوار و همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیردائی صراف 
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی
۱ خردادماه ۱۴۰۳

حسن اخلاقی امیری، منتخب مردم مشهد و کلات

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله علم الهدی مدظله العالی
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس
سلام علیکم

شهادت مظلومانه خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، آیه الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را حین ماموریت و گره گشایی از مردم ایران، محضر حضرتعالی و خاندان محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. این شهید عزیز بقیه السلف شهدای بزرگواری همچون آیه الله دکتر بهشتی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بود، وی مجاهدی خستگی ناپذیر، درد آشنا و متواضع بود که دل‌های زیادی را از مردم به ویژه محرومان تسخیر کرده بود.
انقلاب اسلامی و مردم صبور و عزیز ایران همواره در حافظه تاریخی خود رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های خادمان خود را فراموش نمی‌کند و قدردان آنها بوده و خواهد بود.
اینجانب با تسلیت مجدد این واقعه جانسوز، محضر حضرتعالی و خانواده محترم، بقای عمر و تداوم خدمت را برای حضرتعالی و همسر آیه الله رییسی از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حسن اخلاقی امیری
منتخب مردم مشهد و کلات
۱ خرداد ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر احسان عظیمی‌راد به حضرت آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بامداد دیروز خبر شهادت گونه یار دیرین ولایت، عالم وارسته و دلسوز، رییس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی ناپذیر و خادم آستان مقدس امام رضا علیه السلام، جناب آیت‌الله آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را که در حادثه‌ی ناگوار سقوط بالگرد در اثنای خدمت‌رسانی اتفاق افتاده است شنیدم و باعث تاثر و تألم بزرگی بر قلوب مردم شد. داغ این حادثه علاوه بر از دست دادن رییس‌جمهور دلسوز و فداکار، مفاخر برجسته‌ای مانند حجةالاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب و مجاهد تبریز، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه انقلابی و با بصیرت دولت، جناب آقای مالک رحمتی استاندار جوان مومن و متدین آذربایجان شرقی، سردار موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پرواز است که بر اندوه ما افزود.

این ضایعه غم‌بار را به خانواده محترم رئیس‌جمهور فقید، مادر گرامی، همسر محترمه و حضرت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به خانواده‌های بزرگوار و صبور دیگر شهداء بالاخص والد ماجد جناب حجه الاسلام آقای آل هاشم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده سایر همراهان، از درگاه الهی صبر و اجر طلب می‌نمایم.
راهتان ادامه دارد ...

احسان عظیمی‌راد
۱ خرداد ۱۴۰۳

انالله و انا الیه راجعون

ملت صبور و مقاوم ایران در شب میلاد ولی نعمت شان امام هشتم ع و پایان دهه کرامت، در غم شهادت خادم الرضا (ع)، سید محرومان و سید الشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، به سوک نشست.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی، انقلابی، خستگی ناپذیر، مطیع ولایت.
صادق الوعد، سید محرومان، خادم امام هشتم ع، که توانست در سه سال مدیریت اجرایی خود در دولت سیزدهم تحول بزرگی را درشیوه حکمرانی کشور، پدید آورده وحرکت دولت را به ریل صحیح انقلابی برگردانده و بار دیگر تحرک فعال وخستگی ناپذیری در پیشرفت و توسعه را به کشورباز گرداند.

رئیسی دومین رئیس جمهور شهید انقلاب است که در کنار شهید رجایی، چهره ماندگار
مقلد رهبری و فرزند ملت قرار گرفت.

شهادت این انسان فرهیخته و فداکار قلوب همه ملت ایران و سران بسیاری از کشور‌ها و جبهه مقاومت اسلامی را جریحه دار کرد.

قدر بعضی انسان‌ها که خود را فدای ساختن زیرساخت‌های کشور و پی ریزی بنای عدالت در جامعه و فساد زدایی ازدستگاه اجرایی، میکنند بعد از شهادتشان بهتر معلوم میشود.

آیت الله رئیسی که اخلاق را به سیاست برگرداند و سیاست را به دیانت آمیخت، و تفرقه بین قوا را به هم افزایی و وحدت تبدیل کرد، موجب شد جایگاه ریاست جمهوری در عین اقتداربه خادم مردم تبدیل شود.

کسانی که نادانسته او را نقد کردند و از مشکلات پیش روی او برای اصلاح امور کشور بی خبر بودند بزودی متوجه اشتباه خود خواهند شد.

اگر چه صهیونیست ها‌ی دد منش چند روزی از این شهادت شاد شدند، ولی این شادی کوتاه و پشیمانی شان ابدی خواهد بود.

حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شهادت رئیس جمهور و سومین شهید محراب تبریز، ایه الله ال هاشم و وزیر امور خارجه پرتلاش و موفق کشور امیر عبدالهیان و دیگر همراهان را به مقام معظم رهبری وآیه الله علم الهدی ومردم استان خراسان تسلیت گفته و علو درجات را برای ان شهدا از خداوند خواستاریم و انتظار داریم مردم مشهد در مراسم تشییع این شهدا قدردانی خود از این شهدای خدمت را بکمال رسانند.

حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی

پیام تسلیت رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

 حضرت آیت الله سید احمد علم‌الهدی

امام جمعه معزز مشهد و نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی

با اهدای سلام

در پی عروج شهادت گونه رئیس جمهور محترم، خادم الرضا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و یارانش، اندوهی بی‌پایان ایران اسلامی و به ویژه مشهدالرضا را فراگرفت. بی شک تاب‌آوری و شکیبایی بر این ضایعه‌ی دردناک تنها با عنایت ولی نعمت‌مان، میسر می‌شود. هر چند فقدان آن عالم برجسته و خدمتگزار ملت شریف ایران، ضایعه‌ای تلخ و جبران ناپذیر است، ولیکن به گواه وعده خداوند متعال، شهادت بندگان صالح خداوند همچون دوران زندگی‌شان منشا خیر و برکت بسیار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی جامعه دانشگاهی استان بویژه دانشگاه فردوسی مشهد ضمن عرض تسلیت و تبریک محضر حضرتعالی و بیت معزز از خداوند متعال برای آن انسان وارسته، علو درجات و هم‌نشینی با امام رئوف و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

رییس دانشگاه فردوسی

آیت‌الله سیدان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

آیت الله «سید جعفر سیدان» با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهان وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«حادثه غم‌انگیز و مولمه رحلت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان را که به صورت ناگهانی و در مسیر خدمت رخ داد، به همه بازماندگان، نزدیکان، دوستان و همه مردم و علاقمندان به کشورمان تسلیت عرض می‌کنم.

انشاالله خداوند متعال به حقیقت معصومین علیهم السلام روح ایشان و همه همراهانشان را شاد نموده و عنایات خاصه‌اش را نصیبشان بدارد.

امیدواریم که خداوند متعال در این جریان، همگان را در جهت طلب مغفرت موفق بدارد و کمبود وجود این شخصیت و شخصیت‌های دیگر کشور که در این حادثه از دنیا رفته‌اند را به احسن وجه جبران کند.»

پیام تسلیت مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به نماینده ولی فقیه در استان 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، با ارسال پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور را به آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«در سالروز ولادت با سعادت ولی نعمتمان حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، خادم الرضا و رئیس‌جمهور خدوم ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله رئیسی رضوان الله تعالی علیه، پاداش سال‌ها خدمتگزاری صادقانه به مردم و نظام مقدس اسلامی را شادمانه دریافت کرد و به جوار حق تعالی شتافت.

اینجانب به نمایندگی از هیئات امناء و خادمان محترم بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و اصحاب وقف، شهادت آن فقیه مجاهد و وارسته و همراهانشان را تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علو درجات ایشان و برای حضرتعالی و بیت معظم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.»

پیام تسلیت رئیس دانشگاه فردوسی به نماینده ولی فقیه در استان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

حضرت آیت الله سید احمد علم‌الهدی

امام جمعه معزز مشهد و نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی

با اهدای سلام

در پی عروج شهادت گونه رئیس جمهور محترم، خادم الرضا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و یارانش، اندوهی بی‌پایان ایران اسلامی و به ویژه مشهدالرضا را فراگرفت. بی شک تاب‌آوری و شکیبایی بر این ضایعه‌ی دردناک تنها با عنایت ولی نعمت‌مان، میسر می‌شود. هر چند فقدان آن عالم برجسته و خدمتگزار ملت شریف ایران، ضایعه‌ای تلخ و جبران ناپذیر است، ولیکن به گواه وعده خداوند متعال، شهادت بندگان صالح خداوند همچون دوران زندگی‌شان منشا خیر و برکت بسیار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی جامعه دانشگاهی استان بویژه دانشگاه فردوسی مشهد ضمن عرض تسلیت و تبریک محضر حضرتعالی و بیت معزز از خداوند متعال برای آن انسان وارسته، علو درجات و هم‌نشینی با امام رئوف و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی

حضرت آیت الله سید احمد علم‌الهدی

امام جمعه معزز مشهد و نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی

باسلام و احترام؛

شهادت، همای سعادتی است که فقط بر شانه خاصان از اولیای خدا می نشیند.
تحریر خدایی« ارجعی الی ربک» در صحیفه تقدیر فرزند معنوی و رشیدتان حضرت آقای رئیسی را تقریر «وَ اصْطَنَعْتُكَ لِنَفْسِي» می‌دانیم و بر محضرتان تهنیت به این فضیلت و تسلیت برای مصیبت می خواهیم.  مصیبتی که با لحظه، لحظه فقدان «شهید جمهور» تکرار می شود.

جمهور قدر شهید خود را می‌داند. ما اهالی رسانه به نیابت از مردم تسلیت می گوییم و با آرزوی شکیبایی و اجر برای شما و نیز علو درجات برای سیدالشهدای خدمت، همسوگ بیت معزز رییسی و علم الهدی هستیم.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی در پی شهادت آیت الله رئیسی 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را خدمت حضرت آیت الله حاج سیداحمد علم الهدی و بیت محترم ایشان تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

انالله واناالیه راجعون
مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

حضرت آیت ا... حاج سیداحمد علم الهدی(دامت توفیقاته)
نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد
سلام علیکم

شهادت جانسوز آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مبارز و مجاهد جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

اینجانب این ضایعه جانگذار را به رهبر معظم انقلاب، جنابعالی، جامعه روحانیت، طلاب، ملت غیور و شهیدپرور ایران و علی الخصوص خانواده و فرزندان عزیز ایشان، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون را مسئلت می نمایم.

حسین روحانی نژاد
نماینده ولی‏ فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی به حضرت آیت‌الله علم‌الهدی

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مشیت الهی بر این قرار گرفت که سید محرومان و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی، حین خدمت جان گران‌قدر خویش را در راه اهداف مقدس نظام اسلامی نثار کند. سید شهیدان خدمت، حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران پس از چندین دهه جهاد، خدمت و درخشش در سنگر عدالت و خادمی ولی‌نعمتمان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه آلاف تحیت والثنا در حالی به مقام شهادت نائل آمد که مهربان‌ترین به مردم، وفادارترین به نظام و کوشاترین در تامین نیاز‌های مردم و کار برای آنان بود.
اینجانب فقدان آن مجاهد فی سبیل الله و فرمانده سپاه خدمتگزاران به ایران اسلامی را به محضر حضرتعالی، مادر بزرگوار ایشان و همسر و فرزندان داغدار آن شهید خدمت، تسلیت عرض نموده. برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و برای حضرتعالی عمر طولانی و باعزت در سایه نظام اسلامی و رهبر عظیم‌الشان و ولی امر جهان اسلام مسئلت دارم.

یعقوبعلی نظری 
استاندار خراسان‌رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->