صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد از خدمات مدیریت شهری در آیین وداع با شهدای حادثه بالگرد ریاست‌جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز،‌ محسن داوری ظهر امروز (شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳) در دیدار با شهردار مشهد مقدس در خصوص خدمات ارائه‌شده در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان عنوان کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه بزرگی برای نظام بود و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، نظام مقدس از این ضایعه بزرگ عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم ما بار دیگر و همانند ۴۵ سال گذشته در آزمایشی بزرگ خود را ثابت کردند و نشان دادند به کارگزاران نظام اعتقاد و اعتماد دارند.

داوری افزود: شور و هیجان مردم عزیز در مراسم بدرقه پیکر رئیس‌جمهوری اگر از روز‌های نخستین انقلاب اسلامی بیشتر نبود، کمتر هم نبود و در این بین، مردم نشان دادند کارگزاران استان و مشهد را نیز مورد اعتماد می‌دانند.

فرماندار مشهد مقدس گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سایه عنایت امام‌رضا‌(ع)، این مراسم با بهترین کیفیت و با حضور میلیونی برگزار شد. بخش زیادی از این نظم و هدایت، مرهون زحمات مدیریت شهری و زیرمجموعه‌های آن است؛ بنابراین بر خود فرض دانستیم تا ضمن دیدار با شهردار محترم و معاونان و مدیران سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد، از اقداماتشان تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی روز سوم خرداد و تشییع پیکر رئیس‌جمهوری را تاریخ جدیدی در مشهد توصیف کرد و تصریح نمود: از شهردار محترم و سخت‌کوش مشهد تشکر می‌کنیم که باوجود مشکلات پیش‌آمده درپی سیلاب چند روز گذشته و سختی کار در مدیریت شهری، باز هم پای کار آمدند و روز مهمی را برای مشهد خلق کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.