صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: امسال در دهه کرامت، ذیل طرح «نذر امام‌رضا(ع)»، ۱۴۰ زندانی آزاد شدند که ۸ نفر از آن‌ها خانم بودند.

فاطمه دژبرد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که در بنیاد کرامت راه‌اندازی شده است، طرحی به‌نام «نذر امام‌رضا(ع)» با مشارکت خیرین و ستاد دیه کشور بوده که ویژه آزادی زندانیان معسر اجرا می‌شود. 

دژبرد بیان کرد: این طرح که از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده، آزادسازی زنان زندانی معسر را به‌خاطر نقش مادری و همسری که دارند، در اولویت قرار داده است تا زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

وی با بیان این مطلب که این طرح باعث آزادی بسیاری از زنان و مادران در کشور شده است، ابراز کرد: طرح «نذر امام‌رضا(ع)» از شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۰ آغاز شده و بسیاری از زنان که جرائم غیرعمد مالی داشتند، آزاد شدند و بعد از آن، به‌سراغ پدران و مادران معسر زندانی در ۲۷ استان رفتیم که تا امروز، ۹۱۴ پدر و مادر زندانی آزاد شدند.

دژبرد با اشاره به این مطلب که طرح «نذر امام‌رضا(ع)» تمام کشور را پوشش می‌دهد، افزود: ۱۴۰ نفر از این تعداد نیز در دهه کرامت آزاد شدند که ۸ نفر از آن‌ها خانم و ۱۳۲ نفر آقا هستند.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: اگر کسی علاقه‌مند به شرکت در طرح «نذر امام‌رضا(ع)» باشد، می‌تواند به سامانه نذورات آستان قدس رضوی مراجعه کند یا با گرفتن شماره #۸* در این امر خیر سهیم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.