صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی جباری بعد از قبول پست ریاست پیشکسوتان استقلال ابراز امیدواری کرد این تیم در دو هفته باقی مانده بتواند صدر جدول را پس بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. به دعوت فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی جباری کاپیتان و پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال به این باشگاه دعوت شد.

دراین دیدار علی جباری ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال و فرشید سمیعی در انجام امور محوله، خواسته‌های پیشکسوتان جهت بهبود اوضاع آنها و باشگاه استقلال عنوان کرد که فرشید سمیعی خواستار رسیدگی به درخواست‌های جباری شد.


در این جلسه فرشید سمیعی درخواست ریاست مجدد علی جباری بر کمیته پیشکسوتان را مطرح نمود که باموافقت آقای جباری روبه‌رو شد.

در پایان این دیدار پیراهنی با طراحی دورانی که علی جباری به عنوان کاپیتان و بازیکن در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرده به این پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال تقدیم گردید.

جباری در گفت و گویی با شهرآرا درباره حضورش درباشگاه استقلال گفت: جلسه صمیمانه‌ای با آقای سمیعی داشتیم. همه چیز خوب پیش رفت و قبول کردم بار دیگر ریاست کمیته پیشکسوتان را به عهده بگیرم. همه ما پیشکسوتان پشت باشگاه هستیم و تلاش می‌کنیم با همفکری استقلال قهرمان شود. استقلال مشکلی از این بابت ندارد و هنوز می‌شود دوباره به صدربرگشت. بازیکنان و کادر فنی نا امید نباشند. امیدوارم استقلال دوباره قهرمان شود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.