پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش
سرخط خبرها

سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم

  • کد خبر: ۲۳۰۳۹۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال از هوادارن این تیم خواست به ورزشگاه بروند تا استقلال صدر جدول را پس بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، دروازه‌بان معتقد است که این تیم قابلیت بازگشت به صدرجدول را دارد. سید حسین می‌گوید: «فوتبال قابل پیش بینی نیست. همان طور که ما هفته پیش صدر جدول را از دست دادیم، ممکن است باز هم به صدربرگردیم. فقط کافی است کار خودمان را انجام بدهیم و بازی را ببریم.» حسینی سپس درباره شرایط تیمش دربازی قبل گفت: «ما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. ازهمه هوادارن عذرخواهی می‌کنیم. لیگ هنوزتمام نشده و الان وقت مناسبی برای انتقاد از ما نیست. مابا تمام کم و کاستی‌ها تا هفته بیست و هشتم زحمت کشیدیم. برای خوشحال کردن هوادارن جنگیدیم و هیچ چیزی کم نگذاشتیم. ما با هم متحد شدیم تا شما را خوشحال کنیم.» 


دروازه‌بان استقلال براین باورد است که با اتحاد و همدلی می‌شودشرایط را تغییر داد: «فقط کافی است دست به دست هم بدهیم واز این مانع سخت عبور کنیم. هنوز چیزی تمام نشده است. در فوتبال هراتفاقی ممکن است رخ دهد. باید تاکید کنم و به همه هواداران بگویم که دراین دو هفته با همه وجود می‌جنگیم و چیزی کم نخواهیم گذاشت. از همه هوادارن می‌خواهم با همه وجود ما را حمایت کنند. دست به دست هم بدهیم و دو بازی بعد را با برتری پشت سربگذاریم. متحدتر و قوی‌تر باید کنار هم باشیم. سه شنبه شب می‌تواند شب استقلال باشد. باید دست به دست هم بدهیم و قوی باشیم و همدیگر را حمایت کنیم. امیدوارم فصل با خوشحالی ما تمام شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->