آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند
سرخط خبرها

مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۲۳۰۳۰۸
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
  • ۱
مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟
درحالی که استقلال همچنان فرصت قهرمانی دارد و یک لغزش پرسپولیس این تیم را دوباره به سمت قهرمانی خواهد برد، اما شایعات بسیاری پیرامون بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه استقلال صدر جدول را از دست داد و به دلیل محاسبات غلط جواد نکونام یک پله سقوط کرد، شایعات متعددی درباره آینده کاری این مربی در استقلال به گوش می‌رسد.  

واقعیت این است که اگر نکونام نتواند با استقلال به جام قهرمانی دست یابد و از آنجا که جام حذفی را هم از دست داده، دیگر نباید منتظر تداوم حضور او روی نیمکت استقلال بود.

نکونام در برنامه‌های طولانی مدت خود برای فوتبال به دنبال قهرمانی با استقلال و بعد از مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران بود، اما اگر با استقلال قهرمان نشود باید با رویای مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران نیز خداحافظی کند، به این دلیل که کارنامه قابل دفاعی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی نخواهد داشت و گزینه‌ای که حتی موفق به کسب یک جام قهرمانی در لیگ برتر ایران نشده باشد، نمی‌تواند چندان مطمئن باشد.

درعین حال زمزمه بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال نیز به گوش می‌رسد و بعد از تساوی استقلال در قائمشهر گروهی از هواداران این باشگاه خواستار بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم شده‌اند.

اینکه مجیدی خود علاقه‌ای به بازگشت و ادامه مربیگری در استقلال داشته باشد روشن نیست و این مدیران استقلال هستند که باید برای این تیم تعیین تکلیف کنند، اما پرواضح است که اگر استقلال قهرمان نشود، ماجرای نکونام با استقلال به طرز عجیبی غم انگیز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
نکونام حیف شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->