صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مسائل مربوط به جاری‌شدن سیل در مشهد گفت: در مورد مسائل مربوط به تغییر اقلیم، نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد، در مراسم تقدیر از جمعی از نیروهای امدادرسان شهرداری در سیل کنارک و مشهد که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات همه افرادی که در مراسم تشییع رئیس جمهور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: همبستگی و همت بالای همکاران در شهرداری مشهد موجب شد مراسم با شکوه و سلامت برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سیلاب مشهد، از ضرورت به‌روزرسانی اطلاعات در مورد تغییر اقلیم سخن گفت و افزود: بخشی از پروژه کانال‌های انتقال آب‌های سطحی در مشهد اجرا شده و مابقی باید در دستورکار باشد. ضمن اینکه توجه به موضوع آبخیزداری هم می‌تواند از بسیاری از این‌گونه موارد جلوگیری کند.

کریمدادی با اشاره به کمبود ابزار و وسایل مورد نیاز در مواقع بحران، خواستار تدابیر و مطالعات جدید در این‌گونه موارد بحرانی در شهر شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.