شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تقدیر شهردار مشهد از جمعی از نیروهای امدادرسان شهرداری در سیل کنارک و مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۰۴۶۹
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
تقدیر شهردار مشهد از جمعی از نیروهای امدادرسان شهرداری در سیل کنارک و مشهد + فیلم
در مراسمی با حضور شهردار مشهد، از تعدادی از نیروهای امدادرسان شهرداری مشهد در سیل کنارک و مشهد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسمی با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری، از تعدادی  از نیرو‌های امدادرسان شهرداری مشهد در سیل کنارک استان سیستان و بلوچستان و سیل مشهد تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم که در ایستگاه ۵۵ آتش نشانی مشهد برگزار شد، آتشپاد دوم «حمیدرضا کافی نیا» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به نقش آتش نشانان ایثارگر در حفظ جان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، گزارشی از حضور نیرو‌های امدادی آتش نشانی در سیل اخیر مشهد اشاره کرد و گفت: در مدت زمان ۱۰ روزه تغییرات آب و هوایی و باران بی سابقه در مشهد با سامانه آتش نشانی، ۱۹ هزار تماس تلفنی با سامانه آتش نشانی صورت گرفت که فقط ۸ هزار تماس تلفنی مربوط به روز‌های ۲۶ و ۲۸ اردیبهشت ماه بود.

وی افزود: جمع آوری ۱۰۹ درخت حادثه ساز، نجات ۷۲ محبوسی آسانسور، رسیدگی به ۴۰۵ مورد آب گرفتگی، نجات جان ۱۲ شهروند از سیل، اطلاع رسانی در نقاط حادثه خیز و ... فقط بخشی از اقدامات صورت گرفته بود.

کافی نیا با اشاره به کمبود نیرو‌های امدادی و نیاز به جذب نیرو در این سازمان خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی با وجود این مشکل و مشکلات دیگری از جمله ناهماهنگی برخی از دستگاه‌ها در زمینه کنترل ترافیک و اقدامات موازی در سایر نهادها، توانست تا حد ممکن به این موضوع رسیدگی کند.

وی همچنین از توسعه ایستگاه غواصی در ۲ ایستگاه و آموزش همکاران و توسعه تیم نجات آوار در آینده نزدیک در سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد.

ماموریت ۲ هفته‌ای آتش نشانی مشهد در سیل کنارک

«مهدی یعقوبی» معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در ادامه این مراسم به وقوع سیل در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان، تیم‌های امدادی شهرداری مشهد با تجهیزات لازم به محل اعزام شد. این ماموریت حدود ۲ هفته ماموریت به طول انجامید و همکاران ما در شهرداری مشهد، خدمات بسیاری به مردم سیل زده کنارک ارائه کردند.

وی افزود: قرار بود از این عزیزان تقدیر داشته باشیم که با سیل مشهد و بارندگی‌هایی روبرو شدیم که بر اساس آمار در ۲۰۰  سال اخیر بی سابقه بود.

یعقوبی در ادامه گفت: همکاران موارد آبگرفتگی را مدیریت کردند و علاوه بر حضور پررنگ نیرو‌های آتشنشانی و خدمات شهری، همکاران سازمان عمران نیز به دلیل وجود کارگاه‌های این سازمان در منطقه کمک کردند و با این کمک‌ها ۱۵ خودرو از زیر آب خارج شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->