صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح

  • کد خبر: ۲۳۰۹۱۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح واقع در نوار غزه گفت که واژه «غم انگیز» نمی تواند حمله مرگبار اسرائیل به رفح را توصیف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس گزارش های رسانه ای، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: واژه «غم انگیز»کمترین توصیف در خصوص حملات هوایی اسرائیل به رفح است.

هریس که در مراسمی در واشنگتن دی سی صحبت می کرد، به این سوال که آیا حملات در رفح از "خط قرمز" عبور کرده است یا خیر، پاسخی نداد.

ارتش اسرائیل ۲۶ می ( ۶ خرداد ماه جاری) با حمله به اردوگاه آوارگان در شهر رفح در جنوب نوار غزه دست کم ۴۱ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کرد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد عصر امروز سه شنبه به وقت محلی (نیویورک) نشستی غیر علنی به درخواست کشور الجزایر درباره حمله اسرائیل به رفح پشت درهای بسته برگزار می کند.

دیوان بین المللی دادگستری روز جمعه با ۱۳ رای موافق و ۲ رای مخالف حکم توقف فوری عملیات نظامی رژیم اسرائیل در رفح را صادر کرد و بازگشایی گذرگاه رفح را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خواستار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.