صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامسونگ اوایل سال جاری، اعلام کرد هوش مصنوعی در سری گلکسی اس۲۴ نقش مهمی خواهد داشت. حالا این شرکت اعلام کرده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی جدید مبتنی بر Wear OS ۵ به سری گلکسی واچ اضافه خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌روزرسانی جدید گلکسی واچ شامل چند ویژگی سلامتی است که ظاهراً از هوش مصنوعی بهره می‌برد. سامسونگ دراین‌باره گفته است:

سامسونگ ماموریتی برای ارائه یک تجربه سلامت و تندرستی داشته است. پس با استفاده از بینش‌های معنادار و عملی به شما کمک می‌کنیم درک بهتری از الگو‌های سلامتی خود داشته باشید. اکنون، با ترکیب Galaxy AI با Samsung Health، ویژگی‌های جدیدی برای کمک به بهبود سلامت روزانه‌تان ارائه می‌شود. 

این ویژگی‌ها شامل موارد زیر خواهد بود:

امتیاز انرژی (Energy Score) معیار‌های کلی سلامت شما (خواب، فعالیت، ضربان قلب) را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به شما کمک کند خلاصه‌ای از وضعیت فعلی‌تان داشته باشید. 

نکات سلامتی (Wellness Tips) به شما «نکاتی انگیزشی» می‌دهد تا با استفاده از داده‌های سلامتی خود به اهدافتان برسید.

شاخص‌های خواب (Sleep Indicators) خوابتان را به طور دقیق «تجزیه و تحلیل» می‌کند؛ میزان حرکت، ضربان قلب و تنفس هنگام خواب.

برنامه‌های تمرینی (Workout Routine) با استفاده از داده‌های سلامتی شما تمرین‌هایی مطابق نیاز‌ها و اهداف شما معرفی می‌کند.

رقابت (Race) با مقایسه دویدن در فضای باز و دوچرخه‌سواری در همان مسیر، به کسب انگیزه و اهدافتان کمک می‌کند. 

سامسونگ می‌گوید که همه این ویژگی‌ها با شروع به‌روزرسانی One UI ۶ Watch برای همه مدل‌های Galaxy Watch مبتنی بر سیستم‌عامل Wear در دسترس خواهند بود. این به‌روزرسانی قرار است از Wear OS ۵ استفاده کند که گوگل به‌تازگی آن را در اوایل ماه جاری رونمایی کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.