پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنج‌شنبه ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش ۴ تا ٧ درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۰ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توزیع شیر رایگان در مدارس و ده‌ها خدمت دیگر؛ ارمغان دولت سیزدهم در حوزه معاونت بهداشت

  • کد خبر: ۲۳۳۴۹۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
توزیع شیر رایگان در مدارس و ده‌ها خدمت دیگر؛ ارمغان دولت سیزدهم در حوزه معاونت بهداشت
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس و اختصاص کمک تغذیه برای مادران باردار مناطق محروم کشور و ده‌ها طرح خدمات بهداشتی، ارمغان دولت سیزدهم در طی سه سال خدمت است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حسین فرشیدی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه خدمات وزارت‌خانه در دولت سیزدهم بسیار گسترده و متنوع بوده، اظهار کرد: چنانچه بخواهیم به اَهَمّ این خدمات و برنامه‌ها اشاره داشته باشیم می‌توانیم به توسعه مراکز سراج (مراکز سلامت روان و اجتماعی وزارت بهداشت) از ۲۳ مرکز به ۹۰ مرکز اشاره کرد که در آینده به ۱۰۰ مرکز نیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: توزیع شیر رایگان در مدارس که در واقع نیاز مهم دانش‌آموزان است و همچنین اختصاص کمک تغذیه برای زنان باردار مناطق محروم با همراهی و کمک وزارت رفاه از دیگر اقداماتی بوده که در دولت سیزدهم انجام شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، از اختصاص ۵۰۰ وسیله نقلیه شاسی‌بلند و بیابان‌رو و همچنین ۵۴۰۰ موتورسیکلت جهت خدمت‌رسانی بهورزان مرد در روستا‌های دورافتاده کشور خبر داد و گفت: تعداد ۴۴۰۰ واحد بهداشتی در کشور یا ساخته‌شده یا تعمیر و تجهیز شده که این کار در راستای تقویت شبکه بهداشت کشور بوده است.

دکتر فرشیدی همچنین گفت: برنامه نان کامل را هم در طی این سه سال در کشور اجرایی کردیم و بیش از ۱۸۰۰ نانوایی با آرد کامل نان را در اختیار مردم قرار می‌دهند. همچنین در سال ۱۴۰۲ مکمل درمانی را هم در بحث ویتامین‌دی و هم وارنیش‌فلوراید در کودکان تقویت کردیم و در بسیاری از استان‌ها، وارنیش‌تراپی از حدود ۱۵ درصد به ۶۰ درصد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ بسته خدمتی دندانپزشکی را خصوصاً در روستا‌ها تحت پوشش بیمه قرار دادیم و در بحث رابطین سلامت در کشور، حدود ۴۰۰ هزار رابط فعال هستند.

دکتر فرشیدی همچنین گفت: هویت‌بخشی به جنین به این معنا که از زمان تشکیل نطفه، جنین به عنوان یک موجود زنده شناخته شده و مادر باردار تحت مراقبت‌های دوران بارداری قرار می‌گیرد، هم‌اکنون در معاونت بهداشتی در حال اجراست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->