صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۸۴ نفر از بانوان به نمایندگی از ۶۹ دانشگاه علوم پزشکی کشور در بخش آوایی خواهران بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی کاظمی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه بخش آوایی خواهران در بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: مسابقات بخش آوایی خواهران این جشنواره، چهاردهم و پانزدهم خردادماه در ۲ نوبت صبح و عصر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این بخش از جشنواره بانوان شرکت کننده از ۶۲ شهر و در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار شد که شرکت کنندگان در ۱٠ رشته و با حضور ۲۱ داور رقابت کردند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خواهران شرکت کننده در بخش آوایی در رشته‌های سخنوری، دعاخوانی، مداحی، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، توانمندی خود را عرضه کردند.
مرحله نهایی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۲ قسمت زنان و مردان به ترتیب در تاریخ‌های ۶ تا ۹ خرداد و ۱۳ تا ۱۶ خرداد در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در آیین اختتامیه بخش آوایی خواهران از ۹۶ بانوی برگزیده که ۶ نفر از آنان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند، تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.