صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری (۱۶ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک

  • کد خبر: ۲۳۳۳۶۰
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری فضای مجازی را به‌عنوان فرصتی برای معرفی برنامه‌های خود به مردم می‌دانند و حضور فعالی در پلتفرم‌های مختلف آن دارند. در بازه زمانی یک هفته‌ای تعداد محتوای تولید شده به تفکیک هر نامزد را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت تعداد داده‌های تولید شده در رابطه با هر یک از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در پلتفرم‌های مختلف از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

تلگرام

در پلتفرم تلگرام «مسعود پزشکیان» با ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ محتوای تولید شده، پربحث‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این پلتفرم در یک هفته گذشته بوده است.

همچنین «مصطفی پورمحمدی» با ۴۰ هزار و ۲۰۰ محتوای تولید شده، پایین‌ترین رتبه را در این پلتفرم به خود اختصاص داده است.

ایکس

در شبکه اجتماعی ایکس هم «مسعود پزشکیان» با ۳۱۴ هزار و ۷۰۰ محتوای مورد بحث رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

همچنین «مصطفی پورمحمدی» با ۷ هزار و ۷۰۰ محتوای مورد بحث کمترین آمار را در این باره داشته است.

اینستاگرام

در شبکه اجتمای اینستاگرام محمدباقر قالیباف با ۲۹ هزار و ۲۰۰ بالاترین محتوای تولید شده را داشته و مصطفی پورمحمدی با ۷ هزار و ۸۰۰ داده تولید شده در پایین‌ترین جایگاه قرار دارد.

برای آگاهی از وضعیت دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در این پلتفرم‌ها، اینفوگرافیک زیر را ببینید

 

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.