۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۳۳۴۳
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۳ خرداد ۱۴۰۳)
پس از اعلام رسمی اسامی داوطلبان تأیید‌صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، حالا انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هر چه به روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ نزدیک می‌شویم، تب انتخابات ریاست جمهوری داغ‌تر می‌شود.

برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان تأیید‌صلاحیت‌شده در صداوسیما آغاز شده است و فضای انتخاباتی کشور درحال جدی‌تر شدن است.

میرشمسی رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی شد

قاضی‌زاده هاشمی در حکمی محمدرضا میرشمسی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

میرشمسی عضو موسس و شورای مرکزی شریان و در کارنامه خود ریاست هیأت اجرایی امناء و سرپرستی معاونت امور مجلس و حقوقی دیوان محاسبات را دارد/تسنیم

قدردانی لاریجانی از اعضای ستاد انتخاباتی خود

جلسه قدردانی علی لاریجانی کاندیدای بازمانده از ورود به صحنه انتخابات از اعضای ستاد انتخاباتی اش امروز چهارشنبه ۲۲ خرداد در تالار تشریفات کلاسیک در محله نارمک برگزار شد.

در این جلسه مجمد جواد آذری جهرمی و جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس و ارکان اصلی ستاد انتخاباتی لاریجانی حضور داشتند.

در آغاز جلسه برخی حاضران به ارائه نظرات خود در مورد شرایط کشور و لزوم مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب رییس جمهوری کار آمد پرداختند.

علی لاریجانی نیز با ارائه تحلیلی در مورد صحنه انتخابات دیدگاه‌های خود را در خصوص وفاق ملی، وحدت در کثرت، توسعه ملی ایران، دیپلماسی بین المللی در جهت توسعه ملی و همدلی و تلاش برای حل مشکلات کشور بیان کرد.

سعید جلیلی وارد بیرجند شد

«سعید جلیلی» عصر چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند وارد مرکز خراسان جنوبی شد و از سوی اعضای ستاد انتخاباتی خود مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار مردمی در هیات ابوالفضلی (مصلی) بیرجند از برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و چند بازدید از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی روز گذشته آغاز به کار کرد و حجت الاسلام محمد مختاری به عنوان رئیس ستاد وی معرفی شد.

مسئولان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی مشخص شدند

بر اساس احکام صادر شده شهرام یزدانی به‌عنوان سخنگوی ستاد، مصطفی قاسمی‌پور معاون امور استان‌ها، رحیم نوعی‌اقدم مسئول ستاد مردمی میثاق با ابراهیم، علی جعفری معاون ستاد و مسئول کمیته نهضت سخنرانی، حسین طلا معاون نظارت، روح‌الله بیات معاون سازماندهی، معرفی شده‌اند.

در این احکام که به امضای محسن منصوری رسیده، رعایت موازین اسلامی و اخلاقی، مدنظر قرار دادن گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب از جمله مواردی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

سالاری نماینده جبهه اصلاحات در ستاد انتخاباتی پزشکیان شد

«محمد سالاری» دبیرکل حزب همبستگی و عضو جبهه اصلاحات، نماینده این جبهه در ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» شد.

جبهه اصلاحات پس از ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، «عباس آخوندی»، «مسعود پزشکیان» و «اسحاق جهانگیری» را به عنوان گزینه‌های اختصاصی خود در انتخابات ۸ تیرماه معرفی کرده بود؛ پس از اعلام اسامی گزینه‌ها از سوی وزارت کشور جبهه اصلاحات و احزاب و تشکل‌های این جبهه با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری او اعلام کردند.

این نامزد انتخابات پیش از این با صدور حکمی «علی عبدالعی‌زاده» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرده بود.

جانشین شهردار تهران در ایام انتخابات مشخص شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در نامه‌ای به مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نوشت: با احترام، با عنایت به حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، به استحضار می‌رساند در ایام مرخصی اینجانب از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۸، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه، مسوولیت هماهنگی و پیگیری امور را بر عهده خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیر برگزار می‌شود.

قالیباف: هر کدام از شما یک انسان‌ستاد هستید | همه مردم را برای مشارکت بسیج کنید

محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۲۳ خردادماه- در نشست برخی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مجلس، اظهار داشت: مردم عزیز ایران در این شرایط باید از بین ۶ نامزد یک نفر را انتخاب کنند و تبیین این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد و این مهم از دست مسئولان ستاد استانی برمی‌آید و اگر برای شما مسئولان این حجت پیدا شده، آن را به دیگران هم منتقل کنید.

وی گفت: اگر اشکلاتی در اداره ایران اسلامی در بخش‌های مختلف داریم، کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول که نقاط ضعف را بر طرف کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم، انتخابات است و این فرصت برای ملت عزیز ایران فراهم شده است.
جبهه انقلاب قدرت حل مساله را دارد

قالیباف بیان کرد: امسال نخستین سال مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم است که با کار مشترک می‌توانند سند پنج ساله برنامه هفتم توسعه را برای تحول پیش برده تا نشان دهیم جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق آمده و قدرت حل مساله را دارد و این موضوع در یک قدمی من و شماست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تردید نکنید همرزمان و همسنگران ما در دوران دفاع مقدس و روح شهدای مقاومت، امروز بر عمل ما ناظر هستند و امام راحل، شهدا، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز از ما متوقع هستند.

فقر مطلق به قشر متوسط جامعه هم آسیب زده است

قالیباف با اشاره به شعار انتخاباتی خود که «دولت خدمت و پیشرفت» است، تصریح کرد: ما امروز به دنبال اقدامات کوتاه مدت هستیم، چرا که بخشی از مردم ما در فقر و فقرمطلق هستند و از من و شما نمی‌پذیرند که ابتدا پیشرفت رخ دهد و بعد مشکل آنها حل شود.

وی تاکید کرد: موضوع خدمت یعنی توجه به قشر محروم که در فقر مطلق و زیرخط فقر قرار دارند و در این راه نباید لحظه‌ای درنگ کنیم و ما قادر هستیم این کار را گام به گام که مشخص شده و در جای جای برنامه هفتم پیش‌بینی شده، انجام دهیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در کنار خدمت، نباید از فقر مطلق غفلت کرد، گفت: فقر مطلق حتی به قشر متوسط جامعه آسیب زده و سبب گله مندی آنها شده و دلیل آن عدم پیشرفت است.

قالیباف با بیان اینکه در دهه ۹۰ دهه سختی برای مردم و کشور در عرصه اقتصادیبود، تصریح کرد: متوسط رشد کشور در دهه ۹۰ کمتر از یک درصد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->