صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: طی سال جاری در استان ۱۹ هزار و ۲۹۸ فقره ثبت نام تسهیلات ازدواج صورت گرفته که از این بین ۴۰۱۱ فقره به مبلغ ۳۱۷۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

حمید صفایی‌نیکو در گفت‌و‌گو با شهرآرانیوز در پاسخ به این سوال که در سال گذشته در شبکه بانکی استان چند فقره پرونده تسهیلات فرزندآوری تشکیل و چند فقره به چه میزان پرداخت شده است، اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۰۹ هزار و ۵۲۱ فقره پرونده تسهیلات فرزندآوری تشکیل و ۷۶ هزار و ۴۸۳ فقره به میزان ۵۰ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۷۶ هزار و ۴۸۳ فقره تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد، افزود: این میزان در سال ۱۴۰۱، ۶۰ هزار و ۳۳ فقره بوده که نشان‌دهنده رشد ۲۷.۵ درصدی تعداد تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده در سال گذشته نسبت به ۱۴۰۱ است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده در سال ۱۴۰۱، ۲۶ هزار و ۱۳۱ هزار میلیارد ریال بوده و این میزان در سال گذشته به ۵۰ هزار و ۷۶۱ هزار میلیارد ریال رسیده که نشان‌دهنده رشد ۹۴.۲ درصدی است.

صفایی‌نیکو ادامه داد: ۷۰ درصد پرونده‌های ثبت نام شده تسهیلات فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ پرداخت شده و برخی از پرونده‌ها به دلایلی همچون عدم مراجعه، عدم احراز شرایط دریافت وام و ... رد شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت وام فرزندآوری در سال جاری از ۲۸ فروردین‌ماه ابلاغ شده و مبلغ وام مذکور افزایش یافته است. تسهیلات فرزنداوری در سال جاری برای فرزند اول ۴۰۰ میلیون ریال و نهایتا فرزند پنجم به بعد دو میلیارد ریال شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طی سال جاری در استان ۱۹ هزار و ۲۹۸ فقره ثبت نام تسهیلات ازدواج صورت گرفته که از این بین ۴۰۱۱ فقره به مبلغ ۳۱۷۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.