صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک مقر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی را در الجلیل غربی مورد حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد با استفاده از یک پهپاد انتحاری، مقر توپخانه گردان ۴۱۱ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «نافه زیف» الجلیل غربی را مورد حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در این باره اعلام کرد: در این حمله علاوه بر آتش سوزی گسترده در یگان مذکور، شماری از نیروهای دشمن مورد هدف قرار گرفتند.

این حمله تنها ساعاتی پس از آن صورت می گیرد منابع رسانه‌ای از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده است و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این ویدئو، آن را اتفاقی بسیار خطرناک و بی‌سابقه دانستند که باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که پهپاد حزب‌الله تصاویر مهمی را از مناطق اقتصادی و نظامی در حیفا ثبت کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.