شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در کرانه باختری رسانه‌های رژیم صهیونیستی: نابود کردن گردان‌های حماس در رفح سخت است واشنگتن پست: عملیات در رفح به زودی پایان می‌یابد ​​​​​​​پوتین وارد پیونگ یانگ شد + فیلم تل‌آویو: طرح‌های حمله به لبنان به تصویب رسید غرق شدن کشتی یونانی در دریای سرخ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) زاکانی: شرایط کشور نیازمند تحول است قالیباف: قانون اقدام راهبردی مانع احیای برجام نشده است «پوتین» وارد کره شمالی شد قالیباف در برنامه بدون تعارف: لیست اموالم را به قوه قضاییه داده‌ام+ فیلم سعید جلیلی به اظهارات ظریف واکنش نشان داد ادعای تکراری نتانیاهو| هدف جنگ پیروزی قاطع است پورمحمدی: زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ ایران و اسلام است+ فیلم تجدیدنظرخواهی ترامپ رد شد آلمان جنبش ضد صهیونیستی را یک گروه افراطی شناسایی کرد حمله پهپادی حزب‌الله به مقر توپخانه ارتش صهیونیستی در «الجلیل غربی» غزه؛ محور رایزنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت بر فراز اراضی اشغالی+ فیلم زاکانی: آمده‌ایم که نگذاریم کشور به دهه ۹۰ برگردد
سرخط خبرها

تل‌آویو: طرح‌های حمله به لبنان به تصویب رسید

  • کد خبر: ۲۳۴۴۵۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
تل‌آویو: طرح‌های حمله به لبنان به تصویب رسید
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود علیه حزب الله، از تصویب طرح‌های حمله به لبنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی اکنون از اقدامات جنبش حزب الله لبنان سردرگم و کلافه شده است. ناتوانی این رژیم برای جلوگیری از حملات حزب الله، در کنار آواره شدن بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست و تشدید فشارها بر کابینه ائتلافی، مقامات صهیونیست را وادار به کشیدن خط و نشان برای لبنان کرده است.

بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود برای ایجاد رعب و وحشت در میان لبنانی‌ها مدعی شد طرح‌های حمله به لبنان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: در چارچوب ارزیابی شرایط، طرح‌های عملیاتی برای حمله به لبنان به تصویب رسیده و اجرایی شد و در همین راستا تصمیماتی برای تسریع در آمادگی نیروهای میدانی اتخاذ شد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در واکنش به این موضوع اعلام کرد واشنگتن نمی‌خواهد که شاهد گسترش جنگ به سایر مناطق خاورمیانه باشد.

ژنرال پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون در این باره گفت: من قصد ندارم وارد فرضیات شوم و در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیافتد اقدام به گمانه زنی کنم اما باید بگویم هیچکس نمی‌خواهد شاهد یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشد.

پیش از این، فرستاده بایدن به سرزمین‌های اشغالی به مقامات صهیونیست هشدار داده بود جنگ با لبنان می‌تواند به حملات گسترده‌تری از سوی ایران به اسرائیل منجر شود که تل آویو یارای مقاومت در برابر آن را ندارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->